Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Magna International rimtai svarsto galimybę įsigyti Chrysler grupę
Vasario 14 d. „DaimlerChrysler“ vadovui Dieteriui Zetschei paskelbus, kad bendrovė gali parduoti dalį „Chrysler“ grupės akcijų arba net visiškai atskirtį šį JAV padalinį, juo susidomėjo „General Motors“ bei keletas investicinių bendrovių. Be to, „KeyBanc“ vertybinių popierių analitikas Brettas Hoseltonas pranešė, kad „Chrysler“ grupe domisi Kanadoje įsikūręs automobilių komponentų gamintojas „Magna International“.
Pranešime investuotojams B.Hoseltonas teigė, jog „Magna International“ atstovai buvo susitikę su „Chrysler“ darbininkus vienijančios UAW profsąjungos pareigūnais. Anot analitiko, „Chrysler“ grupė, be abejo, būtų didžiausia išvisų Kanados gamintojo įsigytų bendrovių, tad „Magna International“ vadovai jau spėjo aplankyti visas „Chrysler“ gamyklas. B.Hoseltonas pridūrė, kad įsigijusi „Chrysler“ „Magna International“ su nedideliais kaštais galėtų rinkai pateikti beveik visus automobilių komponentus. Antra vertus, toks žingsnis gali nubaidyti kitus automobilių gamintojus, kurie dabar yra „Magna International“ klientai. Be to, šiam susijungimui veikiausiai priešinsis tiek Kanados bendrovės, tiek ir JAV gamintojo akcininkai. „Magna International“ ir „Chrysler“ atstovai spaudai atsisakė komentuoti šią situaciją.
„Automotive News“ duomenimis, 2005 m. „Magna International“ buvo trečiasis pagal dydį automobilių komponentų gamintojas: bendrovės detalių pardavimai siekė 22,80 mlrd. dolerių (59,73 mlrd. Lt). B.Hoseltono informatoriai parnešė, jog UAW profsąjunga baiminasi, kad „Chrysler“ grupė ir vėl nepatektų į užsienio bendrovės ar investicinio fondo rankas. Vasario 26 d. „Bloomberg News“ taip pat pranešė, kad „Canadian Auto Workers“ (CAW) profsąjungos prezidentas Buzzas Hargrove,as buvo susitikęs su „Magna International“ įkūrėju Franku Stronachu aptarti galimus veiksmus dėl „Chrysler“.
„Chrysler“ ir dabar yra gan stambus „Magna International“ klientas: Ohajo valstijoje esančioje Toledo gamykloje, kur nuo konvejerio rieda „Jeep Wrangler“ visureigiai, Kanados bendrovė valdo dažymo cechą. Be to, „Magna International“ padalinio „Magna Steyr“ gamykloje Grazo mieste Austrijoje gaminama keletas Europos rinkai skirtų „Chrysler“ grupės modelių. „Magna Steyr“ paslaugomis naudojasi ir „General Motors“ bei BMW, pavyzdžiui, Austrijoje gaminama BMW X3 visureigis ir „Saab 9-3“ kabrioletas.
B.Hoseltono parengtoje „KeyBanc“ ataskaitoje teigiama, kad automobilių komponentų gamybos verslas paskutiniu metu tapo itin nepastovus ir sunkiai prognozuojamas, tad Kanados bendrovė ieškosi patikimesnio pajamų šaltinio ir mano, kad „Chrysler“ įsigijimas gali būti viena išgalimų išeičių. Be to, dvi kompanijos derindamos pirkimus galėtų pasinaudoti mąsto ekonomijos privalumais. Anot B.Hoseltono, „Magna International“ mano, kad dabar tiekėjų likimas priklauso nuo automobilių gamintojų malonės.
Manoma, kad susijungimas su „Magna International“ JAV automobilių gamintojui galėtų būti naudingas, nes „Chrysler“ valdymas yra centralizuotas ir biurokratiškas, tuo tarpu „Magna International“ vertinamas savarankiškumas ir iniciatyvumas. Tiesa, net 40% Kanados bendrovės pardavimų šiuo metu tenka „Ford“ ir „General Motors“, o šie gamintojai veikiausiai nenorės pirkti komponentų išsavo varžovo. Be to, nemažai keblumų gali sukelti ir UAW profsąjungos protestai, o „Chrysler“ finansiniai rezultatai pasižymi smarkiais svyravimais, tad šio gamintojo valdymas būtų rimtas iššūkis „Magna International“. Dėl visų šių priežasčių Kanados bendrovės akcininkai veikiausiai priešinsis „Chrysler“ grupės įsigijimui.
Vasaris 28, 2007 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą