Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Liepą Audi ir Mercedes pardavimai išaugo, tačiau BMW – smuko
„DaimlerChrysler“ pranešė, kad dėl augančios „Mercedes-Benz“ automobilių paklausos „Mercedes Car Group“ pardavimai liepą padidėjo 1,7% iki 102,300 vnt. „Mercedes-Benz“ markės pardavimai išaugo 5,1% iki 92,700 vnt., o „Smart“ – smuktelėjo 22,4% iki 9,600 vnt.
Per pirmus septynis šių metų mėnesius „Mercedes“ grupės, kurią sudaro „Mercedes-Benz“, „Smart“ ir „Maybach“ markės, pardavimai padidėjo 7,7% iki 729,600 vnt., nes 11,9% išaugusi „Mercedes-Benz“ su kaupu atsvėrė 20% smukusią „Smart“ markę.
Vakarų Europoje be Vokietijos „Mercedes“ pardavimai liepą padidėjo 4,7%, tačiau Vokietijoje smuktelėjo 7,1%. JAV rinkoje „Mercedes“ ūgtelėjo 3,8%, o Azijoje ir Ramiojo vandenyno šalyse – 13,4%. „DaimlerChrysler“ prognozuoja, kad šiemet „Mercedes“ grupės pardavimai nebus mažesni nei pernai. Prestižinių markių grupės pelnas viršijo prognozes, o veiklos marža kitąmet turėtų išaugti iki 7%. „Mercedes-Benz“ paklausa išaugo pasirodžius naujiems modeliams: visureigiui ML, reprezentaciniam S klasės sedanui, R ir B klasių modeliams bei naujos kartos V-6 ir V-8 varikliams. Be to, neseniai debiutavo atnaujintas E klasės automobilis.
BMW liepos mėnesį sekėsi kur kas prasčiau: grupės pardavimai smuktelėjo 7,7% iki 102,452 vnt. BMW markės automobilių pardavimai sumažėjo 7,7% iki 86,597 vnt., tiek pat smuktelėjo ir „Mini“ – 7,7% iki 15,804 vnt. Tiesa, „Rolls-Royce“ pardavimai ūgtelėjo 13,3% iki 51 vnt. „Mini“ markės rezultatai nukentėjo pirmiausia dėl gamyklos rekonstrukcijos.
Per pirmus septynis šių metų mėnesius BMW grupės pardavimai išaugo 5,7% iki 800,931 vnt. Didžiausio pirkėjų susidomėjimo sulaukia pernai debiutavęs 3 serijos modelis. Jau kitą mėnesį turėtų pasirodyti ir naujasis 3 serijos kupė.
„Volkswagen“ grupės valdomos prestižinės „Audi“ markės pardavimai liepos mėnesį padidėjo 2% iki 74,300 vnt., o per pirmus septynis šių metų mėnesius išaugo 8,7% iki 537,800 vnt. Gamintojas tikisi, kad šiemet jo pardavimai augs jau vienuoliktus metus išeilės. Š iek tiek anksčiau „Audi“ vadovas Martinas Winterkornas prognozavo, kad debiutavus naujiems Q7, TT ir „Allroad Quattro“ modeliams 2006 m. pardavimai išaugs 6%.
Rugpjūtis 18, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą