
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Liepą „Mercedes Car Group“ pardavimai kiek išaugo
Liepos mėnesį „DaimlerChrysler“ prestižinių automobilių gamybos padalinio „Mercedes Car Group“ pardavimai išaugo 2,2% iki 100,200 vnt. Daugiausiai prie to prisidėjo neblogas pagrindinės „Mercedes-Benz“ markės pasirodymas. Sausio-liepos mėnesiais grupės pardavimai sumažėjo 1,3% iki 674,200 vnt.
„Mercedes“ grupė ilgą laiką buvo pelningiausias „DaimlerChrysler“ padalinys ir pasaulinis prestižinių automobilių lyderis. Tačiau šiuo metu „Mercedes“ jau atsilieka nuo pagrindinio varžovo BMW. Š alia to, ji ieškosi naujo vadovo, kadangi nepaskirtas į „DaimlerChrysler“ vadovo postą dabartinis „Mercedes Car Group“ šefas Eckhardas Cordesas pasiprašė atleidžiamas išpareigų.
Liepos mėnesį „Mercedes-Benz“ markės pardavimai padidėjo 4,4% iki 88,200 vnt, nors E.Cordesas prognozavo kuklesnį 3,5-4% augimą. Vis dėlto sausio-liepos mėnesiais „Mercedes-Benz“ pardavimai sumažėjo 3,1% iki 588,200 vnt.
Gamintojas pranešė, kad nuo liepos pradžios spėjo parduoti 12,400 naujųjų B klasės vienatūrių. „DaimlerChrysler“ tai pat teigia, kad per pirmąsias keturias prekybos savaites Europoje buvo užsakyta daugiau kaip 30 tūkst. naujųjų ML visureigių.
„Smart“ pardavimai praeitą mėnesį sumažėjo 11,6% iki 12 tūkst. vnt., tačiau per pirmuosius septynis šių metų mėnesius šios markės pardavimai padidėjo 13,3% iki 86 tūkst. vnt.
Dėl aukšto euro kurso, modelių gamos kaitos ir didelių „Smart“ nuostolių pirmąjį šių metų ketvirtį „Mercedes Car Group“ veiklos nuostoliai sudarė net 954 mln. eurų (3,294 mln. Lt). Pelno smukimas Vokietijos gamintoją paskatino pradėti efektyvumo programą, kuria iki 2007 m. siekiama padidinti pelną 3,5 mlrd. eurų (12,1 mlrd. Lt) ir susigrąžinti 7% veiklos maržą. Antrąjį ketvirtį „Mercedes“ grupės pelnas pasiekė 12 mln. eurų (41 mln. Lt), nors „Smart“ restruktūrizacijai buvo skirta net 311 mln. eurų (1,074 mln. Lt).
„DaimlerChrysler“ tikisi, kad pristačius naujus modelius „Mercedes“ grupės pardavimai ir pelnas šiemet šiek tiek išaugs.
Rugpjūtis 16, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą