
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Lenkijos naujų automobilių rinka auga devynis mėnesius išeilės
Lenkijos automobilių rinkos tyrimų bendrovė „Samar“ pranešė, kad naujų automobilių pardavimai šioje šalyje auga jau devynis mėnesius išeilės. Panašu, kad kaimyninė rinka galiausiai atsigavo po staigaus smukimo 2004 m. šaliai įstojus į Europos Sąjungą, kuomet buvo panaikinti naudotų automobilių importo apribojimai ir per sieną plūstelėjo pigių senienų srautas. „Samar“ vadovas Wojciechas Drzewieckis pastebi, kad 26,1% augimas gegužės mėnesį leidžia manyti, kad stabilizavusis naudotų automobilių kainoms į prekybos salonus žengė automobilius atnaujinti pasiryžę lenkai.
Anot „Samar“ vadovo, optimizmo teikia tai, kad didelis augimas buvo užfiksuotas nepaisant gegužės pradžioje buvusių kelių laisvadienių. Kaimyninėje šalyje praeitą mėnesį įregistruoti 25,773 nauji automobiliai. Populiariausios markės buvo „Toyota“ (2,884 vnt.), „Š koda“ (2,634 vnt.) bei „Fiat“ (2,630 vnt.). „Samar“ taip pat pastebėjo, kad naudoti automobiliai jau mažiau veikia naujų automobilių rinką.
Birželis 26, 2007 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą