
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
LDV bėdos nesibaigia
Didžiosios Britanijos furgonų gamintojas LDV vėl kreipėsi į teismą dėl bankroto procedūros taikymo, nes jį įsigyti planavusi Malaizijos bendrovė „Weststar“ taip ir nesugebėjo rasti reikalingų lėšų. Ekonomikos nuosmukis skaudžiai atsiliepė LDV, nes furgonų pardavimams sumažėjus perpus bendrovė 2008 m. gruodį buvo priversta sustabdyti gamybą.
LDV pranešė, kad bendrovės vadovai buvo priversti kreiptis į teismą dėl bankroto procedūros taikymo siekdami apsaugoti gamintojo turtą. Pranešime teigiama, kad šios priemonės nuspręsta imtis nepavykus rasti tolimesnei veiklai būtino finansavimo. Š altiniai praneša, kad LDV ketinusi pirkti „Weststar“ nerado lėšų sandoriui užbaigti.
“LDV Maxus”
2006 m. LDV įsigijo GAZ grupė, tačiau neseniai Rusijos bendrovė pranešė negalinti ilgiau finansuoti Britanijos gamintojo.
Anksčiau šis gamintojas vadinosi „Leyland DAF Vans“, nes buvo suformuotas susijungus „DAF Trucks“ ir „British Leyland Rover Group“ furgonų padaliniui. Birmingeme LDV turi apie 850 darbuotojų.
Liepa 28, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą