
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Lapkritį Europos rinka smuktelėjo 2,8%
Nepaisant aktyvios kainų konkurencijos bei naujų modelių pasirodymo Europos naujų automobilių rinka lapkritį smuktelėjo 2,8% iki 1,17 mln. vnt. Praeitą mėnesį pardavimai smuko keturiose išpenkių didžiausių Senojo žemyno automobilių rinkų: Didžiojoje Britanijoje, Ispanijoje, Vokietijoje bei Prancūzijoje, tuo tarpu Italijos rinka truputėlį ūgtelėjo.
Europos automobilių gamintojų asociacija ACEA konstatavo, kad lapkričio rezultatai yra dar vienas įrodymas, kad rinką šiuo metu kamuoja sąstingis. Per pirmus vienuolika šių metų mėnesių Senajame žemyne buvo parduota 14,15 mln. automobilių, t.y. 0,5% mažiau nei per tą patį laikotarpį pernai. ACEA vartojama Europos sąvoka apima 23 ES šalis bei Norvegiją, Š veicariją ir Islandiją.
Sparčiausiai augančios markės vardas vėl atiteko “Kia” – jos registravimas praeitą mėnesį išaugo 18,3%, o nuo metų pradžios – beveik 50%. “Suzuki” pardavimai lapkritį padidėjo 18,7%, “Honda” ūgtelėjo 5%, tuo tarpu dėl prastos Didžios Britanijos rinkos būklės “Nissan” pardavimai smuko kone trečdaliu – beveik 30%.
Dėl išaugusių palūkanų normų bei sumažėjusio pirkėjų susidomėjimo antra pagal dydį Europoje Didžiosios Britanijos automobilių rinka lapkritį sumažėjo 8%.
Didžiausio Europos gamintojo “Volkswagen” pardavimai sumažėjo 0,5%, o užimama rinkos dalis sudarė 20,3%. Dėl gerų “Mercedes-Benz” ir “Chrysler” markių rezultatų “DaimlerChrysler” ūgtelėjo 1,9%, tačiau “Smart” ir vėl sekėsi nekaip. Didžiausio pasaulyje prestižinių automobilių gamintojo BMW registravimas išaugo 6,5%, nes geras BMW markės pasirodymas su kaupu atpirko suprastėjusius “Mini” rezultatus.
Italijos rinkos augimas padėjo atsigauti “Fiat”: lapkritį grupės pardavimai išaugo 1,4%, o “Fiat” markės – 6,7%. Prie Italijos gamintojo sėkmės nemažai prisidėjo ir naujasis “Punto”. Tuo tarpu Europos metų automobiliu išrinktas naujasis “Clio” neišgelbėjo “Renault” nuo smukimo – lapkritį šio Prancūzijos gamintojo pardavimai smuko net 15,3%.
“General Motors” pardavimai praeitą mėnesį liko beveik nepakitę, o “Ford” smuktelėjo 5,8%. Prastus šio JAV gamintojo rezultatus lėmė nekokie pagrindinės “Ford” markės pardavimai.
15 senųjų ES šalių bei Norvegijoje, Š veicarijoje ir Islandijoje automobilių pardavimai lapkritį taip pat smuktelėjo 2,8% iki 1,11 mln. vnt. Per pirmus vienuolika šių metų mėnesių automobilių pardavimai šiame regione išaugo vos 0,1% iki 13,5 mln. vnt.
Išaugus pardavimams gamintojų pelnas nebūtinai padidėja, nes dėl perteklinių pajėgumų daugelis bendrovių yra priverstos kaip galima labiau mažinti kainas. Be to, gamintojai kenčia ir dėl nepalankaus euro kurso bei išaugusių žaliavų kainų. Su šiais sunkumais bendrovės bando kovoti mažindamos kaštus ir atleisdamos tūkstančius darbuotojų.
Gruodis 28, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą