Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Lapkritį BMW pardavimai išaugo beveik 10%
Lapkričio mėnesį BMW grupės pardavimai išaugo net 9,5% iki 114,044 vnt. ir dar labiau padidino atotrūkį nuo pagrindinio varžovo – “Mercedes Car Group”. Prie puikių BMW rezultatų daugiausiai prisidėjo 3 serijos modelis – nuo debiuto kovo mėnesį gamintojui pavyko realizuoti net 200 tūkst. šių automobilių, t.y. net 38% daugiau nei praeitos kartos 3 serijos modelio per palyginamą laikotarpį.
BMW markės pardavimai lapkritį išaugo 10,4% iki 98,788 vnt., o “Mini” ūgtelėjo 3,7% iki 15,171 vnt. Reprezentacinių “Rolls-Royce Phantom” limuzinų pardavimai praeitą mėnesį padidėjo 6,3% iki 85 vnt.
BMW grupės pardavimai per pirmus vienuolika šių metų mėnesių išaugo 10,8% iki 1,211,177 vnt. ir viršijo bendrus 2004 m. pardavimus. BMW markės pardavimai sausio-lapkričio mėnesiais pasiekė 1,02 mln. automobilių ir aplenkė “Mercedes-Benz” markę (961,600 vnt.). Š io laikotarpio “Mini” pardavimai viršijo 190 tūkst. vnt., tuo tarpu “Smart” pavyko realizuoti tik 133 tūkst. automobilių.
BMW pardavimų ir rinkodaros skyriaus vadovas Michaelis Ganalas prognozuoja, kad 2005 m. BMW pardavimai bus didžiausi išvisų prestižinių markių. Anot jo, BMW auga daug greičiau nei pagrindiniai jo varžovai.
Gruodis 15, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą