
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Land Rover“ rengiasi pristatyti pirmą ekologišką modelį – „Range Rover Evoque“
„Tata Motors“ vadovas Carlas-Peteris Forsteris mano, kad siekdamas išlaikyti pozicijas rinkoje „Land Rover“ turi savo modelius padaryti ekologiškesnius. Spalio mėnesį Paryžiaus automobilių parodoje debiutuos mažas ir lengvas trijų durų visureigis „Range Rover Evoque“, bet C.P.Forsteris pastebi, kad to nepakaks, tad netrukus ir didesnieji „Land Rover“ visureigiai turėtų gauti mažiau aplinką teršiančius agregatus.
C.P.Forsteris nesutinka, jog savo gamoje turint mažesnių ir ekologiškesnių modelių galima gaminti bet kokius didelius automobilius, nes didieji visureigiai socialiai priimtini bus tik sumažėjus jų degalų sąnaudoms. Vadovas tikisi, kad atsigaunant prestižinių automobilių rinkai išaugs ir „Land Rover“ pardavimai. Tikimasi, kad naujasis „Evoque“, kuris Didžiojoje Britanijoje kainuos maždaug nuo 33 tūkst. svarų (134,779 Lt), leis padidinti „Land Rover“ metinius pardavimus daugiau nei 50% iki 300 tūkst. vnt. JAV rinkoje „Evoque“ turėtų debiutuoti kitų metų rudenį.
Anksčiau „General Motors“ Europos padaliniui vadovavęs C.P.Forsteris prie „Tata Motors“ šturvalo stojo šių metų vasarį. Vadovas žada kitąmet pristatyti naują dyzelinį agregatą, kuris leis sumažinti esamų „Land Rover“ modelių degalų sąnaudas. Aštuonių cilindrų jėgainės galia turėtų siekti 207 kW (+15%), o degalų sąnaudos sumažės 18% iki 7,8 ltr./100 km. „Land Rover“ Didžiosios Britanijos padalinio vadovas Johnas Edwardsas pastebi, kad pagal degalų sąnaudų mažinimą „Land Rover“ yra tarp lyderių, tačiau pripažįsta, kad šiai markei tai neišvengiama. Anot jo, pasiektas progresas pranoko net ir paties gamintojo lūkesčius.
“Land Rover Range Rover Evoque”
Paryžiaus automobilių parodoje spalio mėnesį debiutuosiantis „Evoque“ yra sukurtas koncepcinio LRX modelio, kuris pasirodė Detroito parodoje 2008 m. sausį, pagrindu. „Evoque“ kūrimui Didžiosios Britanijos vyriausybė skyrė 27 mln. svarų (110 mln. Lt) paramą. Š is modelis bus gaminamas netoli Liverpulio esančioje Halewoodo gamykloje, kur bus sukurta tūkstantis naujų darbo vietų. J.Edwardsas teigė, jog prekyboje „Evoque“ pasirodys kitų metų vasarą, pirkėjai galės rinktis dviem arba visais keturiais ratais varomas versijas. Tikimasi, kad šis modelis pritrauks pirkėjų, kurie galvoja apie „Mini“ ir „Audi TT“ modelius.
Tuo tarpu „Automotive Industry Data“ vadovas Peteris Schmidtas mano, kad „Land Rover“ verčiau būtų skyręs lėšų pradėti gamybą Kinijoje, nes Vakarų Europoje didelių visureigių segmentas pamažu nyksta, geresnių perspektyvų gali turėti nebent maži ir vidutiniai „plentiniai“ visureigiai, tuo tarpu kinai vis dar mėgsta tikrus bekelės galiūnus. Pasak P.Schmidto, visureigių paklausa mažės dėl augančių degalų kainų, didelių mokesčių bei visuomenės nuomonės pokyčių. Britanijos automobilių gamintojų ir pardavėjų asociacijos duomenimis, „Land Rover Range Rover Sport“ vairuotojas per metus sumoka 435 svarų (1,777 Lt) kelių mokestį, o „Audi A6“ sedano su 2,0 ltr. varikliu savininkas – 245 svarus (1,001 Lt). Apie „Land Rover“ ir „Jaguar“ planus pradėti gamybą Kinijoje C.P.Forsteris užsiminė dar gegužės mėnesį.
Liepa 23, 2010 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą