
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Krizė verčia „Volkswagen“ grupę peržiūrėti savo išlaidų prioritetus
„Volkswagen“ grupė pranešė dėl pasaulinės automobilių rinkos nuosmukio ketinanti persvarstyti savo investicijų ir išlaidų prioritetus, tačiau patikino, kad 2018 m. pardavimų ir pelningumo planai dėl to nesikeičia. Vokietijos gamintojas dabar daugiau dėmesio ir resursų ketina skirti ekologiškų modelių bei technologijų kūrimui, nes iki 2010 m. planuoja pasiūlyti daugiau automobilių, kurių CO2 emisijos neviršija 100 g/km. Išdabartinių modelių šį reikalavimą atitinka „Volkswagen Polo BlueMotion“ ir „Seat Ibiza Ecomotive“, kurių CO2 emisija sudaro 99 g/km. Abu šiuos modelius varo 1,4 ltr. (80 AG) dyzelinis variklis.
“Volkswagen Polo BlueMotion”
„Volkswagen“ ketina skirti 8 mlrd. eurų (28 mlrd. Lt) naujų technologijų tyrimų ir diegimo bei modelių kūrimo darbams. Taip tikimasi patobulinti automobilių konstrukciją, naudojamas medžiagas bei sustiprinti veiklą mažo darbinio tūrio variklių kūrimo srityse. Š iuo metu 120 CO2 g/km ribos neperžengia net 24 „Volkswagen“ grupės modeliai.
“Seat Ibiza Ecomotive”
Neoficialūs šaltiniai praneša, kad taupydamas lėšas gamintojas svarsto įvairias kaštų mažinimo priemones, įskaitant ir gamybos mažinimą bei naujų modelių atsisakymą. Teigiama, kad gamintojas peržiūri trijų gamyklų ateities planus: Chattanooga (JAV), Pune (Indijoje) ir Kalugoje (Rusijoje). Informatoriai tvirtina, kad vienų naujų modelių kūrimas gali būti įšaldytas kuriam laikui, o kitų – išvis nutrauktas. „Volkswagen“ prognozuoja, kad automobilių rinkos nuosmukis užsitęs bent iki 2010 m.
Gruodis 15, 2008 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą