
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Krizę išgyvenantis Seat iki 2018 m. sieks padvigubinti gamybos apimtį
„Volkswagen“ grupės valdomas Ispanijos automobilių gamintojas „Seat“ planuoja per vienuolika metų du kartus padidinti pardavimus ir pasiekti 800 tūkst. vnt. ribą. „Seat“ vadovas Erichas Schmittas Ispanijos laikraščiui „El Mundo“ taip pat teigė, kad „Volkswagen“ neketina parduoti šio Barselonoje įsikūrusio gamintojo. E.Schmittas pripažino, kad Vokietijos bendrovė aiškinosi įvairias „Seat“ likimo alternatyvas, tačiau užtikrino, kad pardavimo galimybė nebuvo rimtai svarstoma.
Praeitais metais nuo Martorellio gamyklos konvejerio nuriedėjo 408 tūkst. „Seat“, t.y. kiek daugiau nei 2005 m., kuomet čia buvo pagaminta 385 tūkst. automobilių. Nepaisant to, gamintojo nuostoliai pernai siekė 49,1 mln. eurų (169,5 mln. Lt). Martorellio gamyklos pajėgumai kol kas neišnaudojami – per metus čia galima pagaminti daugiau nei pusę milijono automobilių.
E.Schmittas tikisi, kad „Seat“ gamybos apimtys augs ir iki 2018 m. pasieks 800 tūkst. vnt., o gamintojas pagaliau taps finansiškai nepriklausomas ir galės užtikrinti 9% kapitalo grąžą. Dar vasario mėnesį „Seat“ skelbė, kad mažindamas kaštus ir plėsdamas modelių gamą tikisi kitąmet gauti pelno.
Gegužė 30, 2007 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą