Kodėl „Ford“ nepasisekė su „EcoSport“

Praėjus vos metams po naujo mažo visureigio „EcoSport“ debiuto, „Ford“ ėmėsi koreguoti šį modelį, tad „Automotive News Europe“ apžvalgininkas Nickas Gibbsas siūlo patyrinėti šios JAV automobilių gamintojo nesėkmės priežastis. N.Gibbsas pastebi, kad pagrindinė „EcoSport“ problema buvo tai, kad šis modelis buvo nepakankamai pritaikytas europiečių skoniui.

Skubių veiksmų „Ford“ ėmėsi baimindamasis būti išstumtas iš sparčiai augančio Europos mažų visureigių segmento. Pernai šis segmentas ūgtelėjo 54% iki daugiau nei 760 tūkst. vnt. ir „IHS Automotive“ prognozuoja, jog iki 2020 m. Europoje mažų visureigių pardavimai pasieks 1,3 mln. vnt. per metus. Šis segmentas masinėms markėms labai patrauklus ir dėl to, kad jame dar netenka aršiai konkuruoti su prestižiniais modeliais.

Pirminis “Ford EcoSport” - su atsarginiu ratu

Mažų visureigių klasėje kol kas geriausiai sekasi „Renault Captur“, „Opel Mokka“, „Peugeot 2008“ ir „Dacia Duster“ modeliams, tuo tarpu „Ford“ čia einasi sunkiai. „JATO Dynamics“ duomenimis, sausio-gegužės mėnesiais buvo parduota mažiau nei 15 tūkst. „EcoSport“, tuo tarpu „Captur“ pardavimai viršijo 83 tūkst. vnt. Tiesa, maži visureigiai geriausiai perkami Prancūzijoje, tad vietos gamintojai turi tam tikrą pranašumą, tačiau, pavyzdžiui, „Opel Mokka“ pardavimai per pirmuosius penkis šių metų mėnesius ūgtelėjo 36% iki beveik 69 tūkst. vnt.

Visureigiai dabar dažniausiai perkami siekiant pasipuikuoti, tad jų išvaizda pirkėjams yra labai svarbi. Įvertindamas prastą kelių būklę besivystančiose šalyse „Ford“ nusprendė ant „EcoSport“ bagažinės dangčio sumontuoti atsarginį ratą, tačiau europiečiams dėl to šis modelis pasirodė pernelyg utilitarus. JAV gamintojas rado sprendimą ir dabar vietoje atsarginio rato visureigį komplektuoja su padangos taisymo rinkiniu. Be to, buvo pakoreguota šio modelio važiuoklė ir pagerinta salono garso izoliacija.

“Ford EcoSport” jau be atsarginio rato

Maži visureigiai šiandien yra populiarūs labai skirtinguose regionuose: ir tokiose besivystančiose šalyse kaip Kinija ar Indija, ir brandžiose JAV bei Europos rinkose, tad „Ford“ teko dar kartą įsitikinti, kad tas pats modelis negali tikti visur.

Rugpjūtis 26, 2015   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Komentarai

Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: