
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Kinija pralenkė Japoniją ir tapo antra pagal dydį automobilių rinka pasaulyje
Kinija aplenkė Japoniją ir tapo antra pagal dydį automobilių rinka pasaulyje, šiuo metu nusileidžianti tik tvirtai lyderio poziciją užimančioms JAV. Lengvųjų automobilių pardavimai Kinijoje pirmąjį šių metų pusmetį išaugo 27% iki 3,6 mln. vnt., tuo tarpu Japonijos rinka smuktelėjo 1,2% iki 3,0 mln. vnt. Manoma, kad Kinija savo pranašumą išsaugos ir iki šių metų pabaigos.
„GM China“ viceprezidentas Kevinas Wale,as mano, kad Kinijos rinka ir toliau sparčiai augs. „General Motors“ prognozuoja, kad 2015 m. automobilių pardavimai Kinijoje pasieks 14 mln. vnt. ribą, o šiemet – apie 7 mln. vnt., įskaitant komercinius automobilius. Kitose dvejose sparčiai augančiose rinkose – Indijoje ir JAV – pardavimai 2005-2015 m. veikiausiai padidės mažiau nei 2 mln. vnt.
Beje, kol kas Japonijoje automobilių pagaminama gerokai daugiau nei Kinijoje: per pirmus penkis šių metų mėnesius Japonijoje buvo pagaminta 4,7 mln. automobilių, o Kinijoje per pirmąjį pusmetį – 2,8 mln. vnt. Tiesa, pastarosios šalies augimo tempai pastebimai didesni. Japonijos gamintojai dažniau stato gamyklas kitose valstybėse, tuo tarpu Kinijos bendrovės plečia veiklą šalies viduje.
Rugpjūtis 29, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą