Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Kaip „Renault“-„Nissan“ planuoja pavyti lyderius
„Renault“-„Nissan“ aljanso vadovas Carlosas Ghosnas turi didelių ambicijų – kalbėdamas balandį vykusiame „Renault“ akcininkų susirinkime jis teigė sieksiąs aljansą įtvirtinti tarp trijų didžiausių pasaulio gamintojų. C.Ghosnas tikisi, kad daugiausiai prie Japonijos ir Prancūzijos automobilių gamybos aljanso pardavimų augimo prisidės „Renault“ markės atsigavimas bei agresyvi plėtra Rusijos ir Kinijos rinkose. Tame pačiame akcininkų susirinkime C.Ghosno kadencija buvo pratęsta iki 2018 m.
„Renault“-„Nissan“ praneša, kad pernai bendri aljanso pardavimai išaugo 2% iki 8,26 mln. vnt., tad teks gerokai paplušėti siekiant pavyti dabartinius rinkos lyderius – „Toyota Motor“, „Volkswagen“ grupę ir „General Motors“ – kurie šiemet ketina parduoti daugiau nei po 10 mln. automobilių. Vis dėlto kai kurie leidinio „Automotive News Europe“ pakalbinti analitikai pripažįsta, kad C.Ghosno tikslas gali būti pasiektas.
Carlosas Ghosnas
„Exane BNP Paribas“ analitikas Rabih Freiha mano, kad iki 2020 m. aljansas gali patekti tarp trijų didžiausių gamintojų ir kaip pavyzdį pateikia „Volkswagen“, kuris per paskutinius dešimt metų smarkiai sustiprino savo pozicijas. R.Freiha pastebi, kad pastaruoju metų gamybinius pajėgumus padidinęs „Nissan“ sudarys sąlygas sparčiam pardavimų augimui, be to, prisidės ir „Infiniti“ markės plėtra. Analitikas neabejoja, kad iki 2020 m. „Renault“-„Nissan“ savo pardavimų apimtimis galės varžytis su rinkos lyderiais, tačiau mano, kad nėra svarbu patekti tarp trijų didžiausių gamintojų, nes pagrindinis prioritetas turėtų būti ne apimčių, o pelningumo didinimas.
„IHS Automotive“ analitikas Ianas Fletcheris mano, kad artimiausius penkerius metus Prancūzijos-Japonijos gamintojų aljansas vysis savo varžovus, nes jo pardavimai augs didesniu tempu nei „General Motors“ ar „Toyota Motor“. „IHS Automotive“ prognozuoja, kad 2020 m. „Renault“-„Nissan“ pardavimai priartės prie 9,5 mln. vnt. ribos.
C.Ghosnas patikino akcininkus, kad aljansas nesivaikys didesnių pardavimų apimčių pelningumo sąskaita. Jis teigė sieksiąs „Renault“ pelno maržą padidinti nuo 3% 2013 m. iki 5% 2017 m. Tuo tarpu „Nissan“ pelno marža per tą patį laikotarpį turėtų padidėti nuo 5,3% iki 8%. Siekdamas šių planų aljansas didins „Renault“ ir „Nissan“ markių integraciją – jau anksčiau buvo pranešta apie planus paskirti bendrus vadovus keturioms pagrindinėms sritims: inžinerijai, gamybai, pirkimams ir žmogiškiesiems ištekliams. C.Ghosnas tikisi, kad sinergijos efektas kasmet leis sutaupyti apie 4,3 mlrd. eurų (14,8 mlrd. Lt).
Nors C.Ghosnas sulaukia kritikos, kad 15 metų gyvuojantis aljansas tik dabar imasi didinti tarpusavio sąveiką, specialistai pripažįsta, kad tam reikia nemažai laiko. „Deutsche Bank“ analitikas Gaetanas Toulemonde pastebi, kad „Peugeot“ įsigijus „Citroen“ šių markių integracijai prireikė net 25 metų, o „Fiat“ ir „Chrysler“ integracija veikiausiai užtruks apie pora dešimtmečių.
Balandį vykusiame „Renault“ akcininkų susirinkime C.Ghosnas iškėlė du pagrindinius strateginius tikslus: „Renault“ tapti antru pagal dydį Europos gamintoju ir stiprinti „Renault“ kaip didžiausio ir žinomiausio Prancūzijos gamintojo įvaizdį. Šiuo metu „Renault“ Europoje užima ketvirtą vietą atsilikdamas nuo „Volkswagen“, „Ford“ ir „Opel“/„Vauxhall“ markių. Vis dėlto pernai debiutavęs naujos kartos „Clio“ ir jo visureigiškasis giminaitis „Captur“ sustiprino Prancūzijos markės pozicijas.
Daugiausiai vilčių C.Ghosnas sieja ne su mažais, bet su naujais kompaktiniais ir vidutiniais automobiliais. Dar šiemet „Renault“ ketina pristatyti didelį vienatūrį „Espace“, o vėliau seks kompaktinio modelio „Megane“, jo pagrindu gaminamo vienatūrio „Scenic“ bei vidutinio dydžio modelio „Laguna“ debiutai. Šie nauji modeliai bus gaminami „Renault“-„Nissan“ aljanso C ir D klasių modeliams skirtos bendros modulinės platformos (CMF-CD) pagrindu. Ši platforma jau naudojama naujuose „Nissan Qashqai“ bei „X-Trail“ modeliuose. Kitąmet aljansas pristatys kuklų automobilį besivystančioms rinkoms, kuris bus gaminamas CMF-A architektūros pagrindu, o mažiems automobiliams skirta CMF-B platforma bus naudojama „Renault Clio“ ir „Nissan Micra“ modeliuose. C.Ghosnas pastebėjo, kad apie 80% „Renault“ automobilių ateityje naudos CMF platformas, o tai leis 30% atpiginti automobilių kūrimą bei 20-30% sumažinti komponentų pirkimo kaštus.
Carlosas Ghosnas
Siekdamas įtvirtinti aljansą tarp trijų didžiausių pasaulio gamintojų C.Ghosnas pabrėžia plėtros Kinijoje ir Rusijoje svarbą. Kinija jau dabar yra didžiausia „Nissan“ rinka, kurioje parduodamas kas ketvirtas šios markės automobilis. „Renault“ po poros metų bendroje gamykloje su „Dongfeng Motor“ pradės gaminti visureigiškus modelius. Šios gamyklos pajėgumai iš pradžių sieks 150 tūkst. automobilių per metus, tačiau vėliau juos bus galima padvigubinti. „Dongfeng Motor“ yra ir „Nissan“ partneris Kinijoje. Nors „Renault“ į Kinijos rinką ateina gana vėlai, Prancūzijos gamintojas tikisi laikui bėgant čia pasiekti 600-700 tūkst. vnt. metinius pardavimus ir užsiimti apie 3% rinkos. Analitikai tokius planus vertina gana palankiai pabrėždami šios rinkos augimo potencialą bei „Renault“ galimybes išnaudoti prancūziškos markės įvaizdį.
„Renault“-„Nissan“ šį mėnesį perėmė didžiausio Rusijos automobilių gamintojo „AvtoVAZ“ kontrolę ir su šios šalies rinka sieja daug vilčių. Kol kas Rusijos rinka smunka ir investicijos į „AvtoVAZ“ neduos greitų rezultatų, tačiau C.Ghosnas tiki šios rinkos perspektyvomis dėl augančios vidutinės gyventojų klasės, gana nedidelio automobilių paplitimo bei seno transporto priemonių parko. Analitikai puikiai vertina sprendimą „AvtoVAZ“ vadovu paskirti Bo Anderssoną, kuris prieš tai ant kojų pastatė prie žlugimo ribos atsidūrusį „AvtoGAZ“ ir pagarsėjo kaip puikus kaštų mažinimo specialistas. C.Ghosnas teigė, kad „Renault“-„Nissan“ kartu su „AvtoVAZ“ sieks užimti 40% Rusijos rinkos. Dabar aljansui kartu su „AvtoVAZ“ tenka 32% dalis.
Ambicingas elektromobilių vystymo projektas aljansui nebuvo toks sėkmingas, kaip tikėtasi, nes į šią nišą aktyviai skverbiasi kiti gamintojai, pavyzdžiui, BMW su i3 bei „Volkswagen“ su savo užmojais tapti pirmaujančiu elektromobilių gamintoju. „Renault“ pranešė, kad aljansas nepasieks savo tikslo iki 2016 m. parduoti 1,5 mln. elektromobilių.
Aljansas ketina dar daugiau dėmesio skirti kuklių automobilių rinkai – prie „Renault“ valdomos „Dacia“ prisijungė „Nissan“ atgaivinta „Datsun“ markė. C.Ghosnas tikina, kad „Dacia“ ir „Datsun“ nekonkuruos tarpusavyje, nes „Dacia“ yra regioninė markė, veikianti Europoje ir Šiaurės Afrikoje, tuo tarpu „Datsun“ pirkėjų ieškos Indijoje, Rusijoje, Indonezijoje ir Pietų Afrikoje. „Dacia“ yra labai sėkmingas „Renault“ projektas – šios kuklios markės užimama Europos rinkos dalis nenusileidžia „Kia“ ar „Seat“, o pagal gaunamą 9% pelno maržą ji gali varžytis su prestižinėmis markėmis. „Nissan“ tikisi, kad „Datsun“ pelno marža sudarys 4-7%.
60 metų sulaukęs C.Ghosnas mano, kad ateityje jį turėtų pakeisti atskiri „Renault“ ir „Nissan“ vadovai, nes vadovavimas dviems didelėms bendrovėms vienu metu yra sekinantis darbas. Nors analitikai nemano, kad C.Ghosnui pasitraukus aljansas žlugtų, tačiau pabrėžia, kad dviems vadovams bus sunkiau rasti bendrą strateginę kryptį, tad didesnę svarbą įgis „Renault“-„Nissan“ holdingo valdyba.
Carlosas Ghosnas
Liepa 3, 2014 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Komentarai
bonekwani
ladies dress size xlsolid yellow dressoutfits for brunch in fallmatilda jane christmas dress jason witten throwback jerseybryant 24 jersey for cheapuga do more shirtdevin booker suns jersey dinosaur summer dress new york yankees cap font key michael kors tech wallet moncler coat black womensmoncler givraypalm angels x moncler vestmoncler plaid puffer
bonekwani http://www.bonekwani.com/
cpsmath
nike dunk low retailnike hyperdunk 2015 bleu camonike air max 90 vt tweed all blackconor mcgregor reebok trainers pittsburgh penguins flexfit hats for cheap off the shoulder oversized shirt nike free run svart lacesnike roshe one noir blanc tickunder armour curry 8 flow blancnike huarache noir kinder berta bridal gowns kelly oubre jr golden state jerseycustom nike football kitscolorado hockey jersey49ers jersey fred warner
cpsmath http://www.cpsmath.com/
marocindeed
pittsburgh pirates bucket hat ukulele chords pandora gold disney charmspandora birthstone earrings augustpandora cat ringpandora bee happy gel cumulus 21 asics adidas superstar womens white all black grey jordan 6 rings 3m metalleic silver
marocindeed http://www.marocindeed.com/
muadotho
polo slim fit shortsmountain hardwear gheeroyal blue graphic tee womensplain black crew neck jumper texas rangers hat rack discountwashington nationals hat new era 94washington nationals trucker hat hatnhl rangers knit hat game
muadotho http://www.muadotho.com/
wanakahomes
reiss mia dress vans nation sk8 hi pro nfl seahawks jersey youthajax champions league kitoakland raiders womens leggingstodd mcfarlane jersey seahawks shirts amazon dressy and elegant attire snkrs you got em
wanakahomes http://www.wanakahomes.com/
mathewslodge
adidas messi 16.1 white and red cheap saddle shoes pandora rose goldyou are loved bracelet pandorapandora murano glass sea turtle charmpandora sleeping beauty adidas zx 500 og azul amarillo halogen wrap dress deondre francois jersey for cheap
mathewslodge http://www.mathewslodge.net/
Parašykite komentarą