
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Jaguar XFR“ bus aprūpintas V-8 varikliu su kompresoriumi
Sausio mėnesį vykusioje Detroito automobilių parodoje „Jaguar“ pristatė prestižinio sedano XF sportišką versiją XFR, kurios ratus suka 5,0 ltr V-8 tiesioginio įpurškimo benzininis agregatas su kompresoriumi, išvystantis net 510 AG. Gamintojo teigimu, iki 100 km/val. šis modelis įsibėgėja per 4,7 s. XFR komplektuojamas su šešių laipsnių automatine pavarų dėže ir prekyboje turėtų pasirodyti šį pavasarį.
Praeitų metų lapkričio mėnesį Jutos valstijoje (JAV) esančiose druskos lygumose vykusiuose bandymuose lengvai modifikuotas XFR pasiekė 364 km/val. greitį ir tapo greičiausiu visų laikų „Jaguar“ automobiliu. Nuo 1992 m. šis titulas priklausė XJ220 modeliui.
“Jaguar XKR” ir XFR modeliai
Bandymuose naudotas XFR turėjo kiek pažemintą važiuoklę bei didelį galinį spoilerį. Be to, jam buvo demontuoti katalizatoriai, patobulintas kompresoriaus skriemulys bei į baką įpilta lenktyninių automobilių degalų. Įprastinio XFR greitis elektroniškai ribojamas iki 250 km/val.
Kartu su XFR Detroite buvo pademonstruoti ir XKR kupė bei kabrioletas, turintys tą patį 510 AG agregatą. Be kompresoriaus šio variklio galia siekia 385 AG, jį bus galima užsisakyti įprastiniam XF sedanui.
Vasaris 26, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą