
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Jaguar“: „taip“ XF kitoms versijoms, „ne“ visureigiams ir X tipo įpėdiniui
Su „Tata Motors“ vadovu Ratanu Tata susitikęs „Jaguar“ dileris pranešė, jog šios prestižinės britiškos markės modelių gamą planuojama papildyti XF išvestinėmis versijomis bei sportiniu automobiliu, tačiau neketinama kurti X tipo įpėdinio bei gaminti „Jaguar“ visureigių. Anksčiau „Jaguar“ markę valdęs „Ford Motor“ su pigesniu X tipo modeliu siekė didinti pardavimų apimtis, tuo tarpu Indijos bendrovė „Tata Motors“ laikosi priešingos strategijos – siekia „Jaguar“ suteikti daugiau išskirtinumo.
“Jaguar XF”
Pranešama, kad šiuo metu svarstomas trijų naujų „Jaguar“ modelių likimas – XF kupė bei roadsterio versijų ir mažo sportinio automobilio. Taip pat kalbama, kad gamintojas kuria dar vieną neįvardintą ištaigingą modelį. Be šių automobilių dar reikėtų paminėti naujos kartos „Jaguar XJ“, kurį kurti pradėjo „Ford Motor“ ir kuris turėtų debiutuoti 2010 m. pirmoje pusėje.
Susitikime su gamintojo vadovais „Jaguar“ dileriai JAV prašė mažo sportinio automobilio, kuris galėtų konkuruoti su „Mercedes-Benz SLK“, BMW Z4, „Porsche Boxster“ ir galbūt net su legendiniu „Porsche 911“. Anot JAV „Jaguar“ dilerių tarybos vadovo Keno Gorino, tai turėtų būti daugiau emocijų ir mažiau vokiško pedantiškumo bruožų turintis modelis. K.Gorinas mano, kad toks modelis turėtų būti trumpesnis bei pigesnis už XK ir būti be galinės sėdynės.
X tipo “Jaguar”
K.Gorinas pastebi, kad dileriai taip pat pageidavo ir visureigio, tačiau šis modelis neatitinka dabartinės „Jaguar“ strategijos tapti aukščiausios lygos žaidėju. Be to, visureigis konkuruotų su „Tata Motors“ valdomo „Land Rover“ modeliais.
Būsimojo XJ išvaizdą dileriai įvertino palankiai: anot jų, jis tęsią XF pradėtą dizaino kryptį ir pasižymi flagmanui reikalingais bruožais. Tuo tarpu X tipo įpėdinis, nepaisant dilerių pageidavimų, nebus kuriamas, nes šis ankstenės kartos „Ford Mondeo“ pagrindu gaminamas modelis buvo itin nesėkmingas projektas ir gerokai pakenkė „Jaguar“ įvaizdžiui.
Gruodis 15, 2008 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą