Įstojimas į ES nusmukdė naujų automobilių rinkas Centrinėje Europoje

Anot „Renault“ Centrinės Europos pardavimų ir rinkodaros skyriaus vadovo Alaino Margaritopolo, po įstojimo į ES Lenkijos naujų automobilių rinka atsigaus tik 2008 m.

Lenkijoje, didžiausioje Centrinės Europos valstybėje, gyvena apie 39 mln. žmonių. Praeitų metų gegužės 1 d. prisijungus prie ES, į šalį plūstelėjo naudotų automobilių banga išVakarų Europos.

„PricewaterhouseCoopers“ duomenimis, pernai į Lenkiją buvo įvežta daugiau kaip 800 tūkst. naudotų automobilių, tuo tarpu 2003 m. šis skaičius sudarė tik 36 tūkst. vnt. Praeitais metais naujų automobilių prekyba šioje šalyje sumažėjo 10% iki 318,111 vnt., o per pirmąjį šių metų ketvirtį smuko 33% iki 66,005 vnt.

“Renault Laguna”

„Renault“ pardavimai Lenkijoje pernai sumažėjo 15% iki 33,775 vnt., o pirmąjį šių metų ketvirtį smuko net 41% iki 6,066 vnt. Pasak A.Margaritopolo, bendrovė buvo nepasirengusi pasipriešinti tokiam smukimui.

Š iuo metu Lenkijoje kiekvienam naujam parduodamam automobiliui tenka net trys naudoti. Panaši padėtis yra ir kitose Centrinės Europos šalyse, ypač Vengrijoje, kur pirmąjį ketvirtį pardavimai nusmuko 8,3% iki 41,909 vnt.

A.Margaritopolas prognozuoja, kad Lenkija tik 2008 m. pasieks 1999 m. lygį. Jis tikisi, kad 2008 m. šioje šalyje bus realizuota 1,258 tūkst. naujų automobilių, tuo tarpu 1999 m. jų buvo parduota 1,210 tūkst. vnt.

Centrinėje Europoje „Renault“ nusileidžia tik „Š koda“ markei ir yra pasiryžusi išsaugoti savo pozicijas. Gamintojas žada didinti pardavimų tinklo efektyvumą ir jau pradėjo Rumunijoje gaminamo „Dacia Logan“ reklamos kampaniją. Siekdama pagerinti klientų aptarnavimą ir paspartinti remonto darbus, „Renault“ planuoja atidaryti detalių sandėlį Gyoro mieste Vengrijoje. Čia bus saugoma apie 40 tūkst. skirtingų detalių, skirtų „Renault“, „Dacia“ ir „Nissan“ automobiliams.

Gegužė 31, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: