
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Iki 2010 m. „Alfa Romeo“ tikisi pasiekti 300 tūkst. vnt. metinius pardavimus
„Alfa Romeo“ vadovas Karlas Heinzas Kalbfellis pranešė, kad per artimiausius 4-5 metus šios markės pardavimai turėtų išaugti iki 300 tūkst. vnt. per metus. Kalbėdamas apie sugrįžimą į JAV rinką jis teigė, kad konkurencija JAV yra itin stipri, todėl reikia elgtis apdairiai. K.H.Kalbfellis atsisakė komentuoti, kada „Alfa Romeo“ po maždaug 15 metų pertraukos vėl bus eksportuojama už Atlanto.
Bendrovės vadovas teigė norįs sustiprinti šios markės pozicijas Italijoje bei padidinti pardavimus Vokietijoje, Didžiojoje Britanijoje bei kitose Europos Vakarų šalyse. Kaip kitas pagrindines rinkas jis nurodė Rytų Europą, Artimuosius Rytus, o taip pat ir Aziją, ypač Japoniją ir Indiją.
„Alfa Romeo“ pardavimai mažėja jau kelerius metus išeilės, todėl dabar per metus pagaminama tik 200 tūkst. šios markės automobilių. Vakarų Europoje ši itališka markė kenčia ir dėl silpno dilerių tinklo. Anksčiau „Rolls-Royce“ darbavęsis K.H.Kalbfellis šiemet perėmė „Alfa Romeo“ ir „Maserati“ valdymą. Š ios dvi sportiškos markės užpildo spragą tarp masinių „Fiat“ bei „Lancia“ ir išskirtinių „Ferrari“.
„Alfa Romeo“ ir „Maserati“ vardai Italijoje yra puikiai žinomi, tačiau šioms markėms pastaruoju metu sekasi nekaip, jų veikla jau kuris laikas yra nuostolinga. Tikimasi, kad nauji modeliai padės atgauti prarastą rinkos dalį ir padidinti pardavimus. Savotiškas „Maserati“ tramplinas į JAV rinką buvo „Quattroporte“ modelis – jo pardavimai pernai išaugo net 60% iki 4,7 tūkst. vnt. Š iemet „Maserati“ tikisi realizuoti jau 5,6 tūkst. „Quattroporte“.
Birželis 22, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą