
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Iki 2008 m. „Volkswagen“ siekia sutaupyti 4 mlrd. eurų
„Volkswagen“ vadovas Berndas Pischetsriederis pranešė, kad iki 2008 m. mažindamas kaštus ir didindamas efektyvumą šis gamintojas sieks sutaupyti daugiau kaip 4 mlrd. eurų (14 mlrd. Lt). Pasak jo, norint, kad iki 2008 m. pelnas išaugtų 4 mlrd. eurų, išlaidos turėtų sumažėti dar daugiau, nes pajamas gali paveikti valiutų kursų ir rinkos kainų svyravimai, o taip pat automobilių pardavimo struktūrinių pokyčiai.
Vokietijos gamintojo vadovas dar kartą patvirtino, kad siekdama gauti didesnį veiklos pelną šiemet „Volkswagen“ mėgins sutaupyti 3,1 mlrd. eurų (11 mlrd. Lt). B.Pischetsriederis taip pat svarsto galimybę padidinti Pueblos mieste (Brazilija) esančios gamyklos gamybinius pajėgumus nuo 400 iki 500 tūkst. vnt. per metus.
„Volkswagen“ paneigė gandus, kad Centrinėje arba Pietų Amerikoje planuoja statyti naują gamyklą. Komentuodamas spaudoje pasirodžiusius pranešimus, kad bendrovei trūksta lėšų, B.Pischetsriederis teigė, kad nėra jokio reikalo didinti „Volkswagen“ įstatinį kapitalą.
Birželis 28, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą