
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
i20 sieks tapti geriausiai perkamu „Hyundai“ modeliu Europoje
Pietų Korėjos automobilių gamintojas „Hyundai Motor“ tikisi, kad „Getz“ įpėdinis i20 taps populiariausiu jo modeliu Europoje. „Getz“ Senajame žemyne pasirodė 2002 m. ir nuo to laiko buvo parduota per pusę milijono šių automobilių. „Hyundai“ planuoja, kad kitų metų pradžioje Europoje debiutuosiančio i20 metiniai pardavimai viršys 100 tūkst. vnt., t.y. bus gerokai didesni nei jo pirmtako „Getz“, kurio pardavimai 2008 m. turėtų sudaryti maždaug 60 tūkst. vnt.
“Hyundai i20″
Gamintojas viliasi išsaugoti esamus „Getz“ pirkėjus bei privilioti naujų. Anot „Hyundai“ Europos padalinio produktų rinkodaros koordinatoriaus Jay Ryu, i20 yra didelis žingsnis į priekį, jame beveik viskas geriau nei „Getz“ modelyje. J.Ryu pabrėžė, kad i20 yra europietiškas automobilis, sukurtas atsižvelgiant į Senojo žemyno rinkos ypatumus ir pirkėjų skonį. Š is modelis buvo kuriamas „Hyundai“ tyrimų centre Ruesselsheime, Vokietijoje.
“Hyundai i20″
i20 yra ilgesnis ir platesnis už „Getz“ bei turi ilgesnę bazę, tad jo salonas taip pat erdvesnis. Skelbiama, kad į visų modelių standartinę įrangą bus įtrauktas oro kondicionierius, audio sistema su radiju, CD/MP3 grotuvu bei keturiais garsiakalbiais, multifunkcinis vairas ir elektra valdomi langai.
“Hyundai i20″ salonas
„Hyundai“ mano, kad automobilis turėtų sudominti jaunas šeimas bei 25-35 m. pirkėjus, kurie renkasi pirmąjį automobilį. Gamintojas taip pat tikisi, kad mažas ir nebrangus modelis sulauks pasisekimo dėl ekonomikos krizės, kuomet vis daugiau pirkėjų rinksis kuklesnius modelius. Naujasis i20 gaminamas Chennai gamykloje Indijoje. Benzininių variklių mėgėjai galės rinktis naują 1,2 ltr. (78 AG) benzininį agregatą bei į kompaktinį i30 montuojamus 1,4 ltr. (100 AG) ir 1,6 ltr. (126 AG) variklius. Dyzelių gerbėjams bus siūlomos net keturios jėgainės: 1,4 ltr. (75 AG arba 90 AG) bei 1,6 ltr. (115 AG arba 128 AG).
Gruodis 19, 2008 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą