I ketvirtį “Volkswagen” markės pardavimai išaugo beveik 16%

Didžiausias Europos automobilių gamintojas „Volkswagen“ pranešė, kad pagrindinės „Volkswagen“ markės pasauliniai pardavimai pirmąjį šių metų ketvirtį išaugo 15,7% iki rekordinio kiekio – 795 tūkst. vnt. Kovo mėnesį „Volkswagen“ markės pardavimai padidėjo net 16,3% ir viršijo 330 tūkst. vnt. ribą.

„Volkswagen“ markės pardavimų ir rinkodaros skyriaus vadovas Michaelis Kernas teigė, kad prie puikių rezultatų daug prisidėjo nauji modeliai. Be to, augimą lėmė ir efektyvesnis mažmeninės prekybos tinklo darbas.

Per pirmąjį ketvirtį „Golf“ modelių šeimos, į kurią įeina tradicinis hečbekas, paaukštintas „Golf Plus“ bei sedanas „Jetta“, pasauliniai pardavimai padidėjo 11% iki 288 tūkst. vnt. „Passat“ sedano ir universalo pardavimai per tris pirmuosius 2006 m. mėnesius pasiekė 140 tūkst. vnt.

„Volkswagen Golf“

Kinijoje ir JAV „Volkswagen“ markės pardavimai išaugo daugiau nei po 20%, o Centrinėje ir Rytų Europoje padidėjo 15,3%. „Volkswagen“ pardavimai namų rinkoje per pirmąjį ketvirtį ūgtelėjo 8,9%, o kovo mėnesį – 9,8% iki 52 tūkst. vnt. Dabar šiai markei tenka per 19% Vokietijos rinkos.

Kitaip nei kiti Vokietijos gamintojai – BMW, „Mercedes-Benz“ ar netgi tai pačiai grupei priklausanti „Audi“ – „Volkswagen“ savo pardavimų rezultatus skelbia nereguliariai. Kovo pradžioje buvo pranešta, kad „Volkswagen“ grupės pardavimai sausio-vasario mėnesiais išaugo apie 15%.

Balandis 27, 2006   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: