
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
I ketvirtį “Ford Motors” patyrė didelių nuostolių
JAV automobilių gamintojas „Ford Motor“ pranešė, kad grynasis nuostolis pirmąjį šių metų ketvirtį sudarė 1,19 mlrd. dolerių (3,28 mlrd. Lt). Per tą patį laikotarpį praeitais metais bendrovė buvo gavusi 1,21 mlrd. dolerių (3,33 mlrd. Lt) pelno. Prastus gamintojo rezultatus lėmė dideli restruktūrizacijos kaštai: vien pirmąjį ketvirtį tam buvo skirta 2,5 mlrd. dolerių (6,9 mlrd. Lt). „Ford“ ketina uždaryti net 14 Š iaurės Amerikoje esančių gamyklų ir atleisti iki 30 tūkst. darbininkų.
Gamintojo pajamos per pirmus tris šių metų mėnesius sumažėjo 9% iki 41,1 mlrd. dolerių (113,2 mlrd. Lt). Nors automobilių pardavimai JAV smuktelėjo 3%, tačiau pasauliniu mastu jie išaugo iki 1,72 mln. vnt. Už JAV ribų pirmąjį ketvirtį „Ford“ dirbo pelningai.
Praėjusio ketvirčio „Ford“ nuostolis yra didžiausias nuo pat 2001 m., kuomet dėl didelių išlaidų bendrovės pertvarkymui nuostoliai pasiekė net 5 mlrd. dolerių (13,8 mlrd. Lt). Tuomet šio gamintojo kontrolę perėmė dabartinis vadovas Billas Fordas.
„Solaris Asset Management“ atstovas Timas Ghriskey pastebėjo, jog „Ford“ praranda rinkos dalį net ir siūlydamas dideles nuolaidas. Pasak jo, bendrovės vadovai turėtų susimąstyti, ar pirkėjams siūlomos nuolaidos tikrai yra pats tinkamiausias problemų sprendimo būdas. Kitas taip pat sunkumų kamuojamas JAV gamintojas „General Motors“ pirkėjus tikisi prisivilioti naujais visureigiais, tuo tarpu „Ford“ vis daugiau vilčių sieja su tradiciniais sedanais bei padidinto pravažumo modeliais. Kitaip nei rėminį kėbulą turintys dideli visureigiai, padidinto pravažumo modeliai gaminami įprastinių asmeninių automobilių platformų pagrindu.
Nors „General Motors“ pirmojo ketvirčio nuostolis buvo gerokai mažesnis – 323 mln. dolerių (889 mln. Lt) , – analitikai tikina, kad šio gamintojo rezultatus pagerino sukauptos automobilių atsargos, todėl „Ford“ nuostolis geriau atspindi tikrąją šių bendrovių padėtį Amerikos rinkoje.
Antrąjį šių metų ketvirtį „Ford“ planuoja gamybos apimtis Š iaurės Amerikoje sumažinti 1,7% iki 890 tūkst. vnt. Š iais metais bendrovės pertvarkos kaštai išviso sudarys apie 3,4 mlrd. dolerių (9,4 mlrd. Lt).
Gegužė 3, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą