
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Hyundai“ limuzinas?
Nors anksčiau „Hyundai“ vardas buvo siejamas su pigiais automobiliais, Pietų Korėjos gamintojas aktyviai stengiasi gerinti savo įvaizdį. Š įkart jis pristatė prailgintą savo flagmano „Equus“ versiją, kuri yra ilgesnė už S klasės „Mercedes-Benz“, 7 serijos BMW ir „Lexus LS“ prailgintų bazių modelius.
“Hyundai Equus” limuzinas
Kurdamas šį limuziną „Hyundai Motor“ pailgino „Equus“ bazę 30 cm iki beveik 335 cm, o bendras šio modelio ilgis pasiekė 546 cm. Limuzinas komplektuojamas su 3,8 ltr. V-6 (290 AG) bei 5,0 ltr. V-8 (400 AG) varikliais. Kol kas šis modelis bus skirtas tik Pietų Korėjos rinkai, kur už jį teks pakloti 113,700-123,100 dolerių (263,600-285,400 Lt), o tai yra gana įspūdinga kaina „Hyundai“ markės automobiliui.
Įprastinis “Hyundai Equus”
„Equus“ limuzinui namų rinkoje užsakymai jau priimami, tačiau gamybos pradžios data dar neskelbiama. Trys šarvuoti „Equus“ limuzinai jau pristatyti Pietų Korėjos prezidentūrai. „Equus“ naudoja tą pačią galiniais ratais varomą platformą kaip ir sedanas „Genesis“. JAV rinkoje įprastinis „Equus“ modelis pasirodys kitų metų pabaigoje ir veikiausiai kainuos iki 60 tūkst. dolerių (139 tūkst. Lt).
Lapkritis 23, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą