
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
“Honda” planuoja spartų pardavimų augimą 2006 m.
“Honda Motor” tikisi 2006 m. pasiekti savo pasaulinių pardavimų rekordą. Š io Japonijos gamintojo vadovas Takeo Fukui prognozuoja, kad kitąmet “Honda” pardavimai išaugs beveik 10%. Bendrovė tikisi, kad šiemet pavyks realizuoti 3,35 mln. automobilių (+5%). Manoma, kad Europoje “Honda” pardavimai 2005 m. padidės 11% iki 285 tūkst. vnt., Š iaurės Amerikoje – ūgtelės 4% iki 1,45 mln. vnt., Kinijoje – išaugs 19%, Pietų Amerikoje – padidės 17%, tačiau Japonijoje pardavimai smuktelės 3,1% iki 720 tūkst. vnt. Bendrovė pranešė, kad šiais metais jos gamybos apimtys padidės maždaug 7,2% iki 3,41 mln. vnt.
Kartu su kitais Japonijos gamintojais “Toyota Motor” ir “Nissan Motor” “Honda Motor” užima vis didesnę pasaulinės automobilių rinkos dalį. Dėl spartaus Japonijos gamintojų rinkos dalies augimo itin smarkiai kenčia JAV automobilių gamintojai “General Motors” ir “Ford Motor”.
“Honda” nepateikia tikslių kalendorinių 2006 m. augimo planų, tačiau skelbia apskaitinių metų, kurie Japonijoje prasideda balandžio 1 d., prognozes. Didžiausias Japonijos gamintojas – “Toyota Motor” – kitąmet planuoja pagaminti 9,06 mln. automobilių, t.y. 10% daugiau nei šiemet. “Toyota Motor” valdo “Toyota”, “Daihatsu” įmones ir sunkvežimių gamintoją “Hino”.
Siekdama sustiprinti savo modelių gamą “Honda” šį rudenį pristatė naują “Civic” modelį, o kitąmet ketina pasiūlyti kuklų kompaktinį automobilį “Fit”, kuris bus orientuotas į JAV rinką. Pabrangus kurui JAV pirkėjai nusigręžė nuo gremėzdiškų visureigių ir vis mieliau renkasi ekonomiškus nedidelius automobilius.
Iki 2008 m. kovą pasibaigsiančių apskaitinių metų “Honda” planuoja pasiekti 4 mln. vnt. metinius pardavimus. Daugiausiai prie šios bendrovės plėtros turėtų prisidėti pardavimų augimas Azijoje ir Š iaurės Amerikoje. Pernai “Honda” markė užėmė aštuntą vietą pasaulinėje rinkoje ir nedaug atsiliko nuo “Nissan”. Pastarasis gamintojas iki 2009 m. kovo savo metinius pardavimus tikisi padidinti iki 4,2 mln. vnt.
Siekdama patenkinti augančią “Honda” automobilių paklausą bendrovė ketina plėsti savo gamybinius pajėgumus. Kitąmet gamybos apimtys turėtų padvigubėti tiek Kinijoje, tiek ir Indijoje esančioje Uttar Pradesho gamykloje. Kitais metais Kinijoje debiutuos “Honda” valdoma prestižinė “Acura” markė.
T.Fukui mano, kad 2006 m. “Honda” sumušir savo motociklų pardavimų rekordą. Bendrovė prognozuoja, kad jos motociklų pardavimai padidės 16% iki 12,5 mln. vnt. “Honda” viceprezidentas Motohide Sudo teigė, kad 12 šalių apimančioje Azijos-Okeanijos zonoje, į kurią neįeina Kinija ir Japonija, “Honda” motociklų pardavimai šiemet turėtų išaugti 20% iki 9,2 mln. vnt. Š iame regione parduodama apie 70% visų “Honda” motociklų. Laukdama pardavimų augimo “Honda” ketina Azijos-Okeanijos regione iki 2007 m. padidinti motociklų gamybos apimtis iki 14 mln. vnt. per metus, tuo tarpu šiemet čia bus pagaminta apie 9,5 mln. motociklų. “Honda” vadovas prognozuoja, kad bendra Azijos-Okeanijos motociklų rinka 2006 m. viršys 20 mln. vnt.
Gruodis 29, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą