
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
General Motors teigia, kad jo nuostolis yra mažesnis negu skelbta
„General Motors“ pranešė, kad trečiojo ketvirčio nuostolis ištiesų buvo mažesnis, nei anksčiau skelbta. Didžiausio pasaulyje automobilių gamintojo JAV vertybinių popierių ir biržos komisijai (Securities and Exchange Commission) pateiktoje ataskaitoje nurodoma, kad trečiojo ketvirčio nuostolis sudarė ne 115 mln. dolerių (309 mln. Lt), o 91 mln. dolerių (244 mln. Lt). Nuostolis sumažėjo dėl to, kad paskutinėmis trečiojo ketvirčio dienomis gamintojo finansinių paslaugų padalinys „General Motors Acceptance Corp.“ (GMAC) didelę paskolą pavertė investicijomis.
Gamintojas taip pat skelbė, kad išmokos bankrutuojančio komponentų gamintojo „Delphi“ darbininkams sudarys per 6 mlrd. dolerių (16 mlrd. Lt). Detalių gamybos padalinys „Delphi“ nuo „General Motors“ buvo atskirtas 1999 m. Š iuo metu „General Motors“ derasi su „Delphi“ bei jo darbininkų profsąjunga dėl darbo kaštų mažinimo, kuris leistų išvengti „Delphi“ bankroto. Susitarimas su profsąjunga apsaugotų nuo galimo streiko, kuris sutrikdytų detalių tiekimą „General Motors“.
Iki šių metų pabaigos JAV gamintojas ketina užbaigti 51% GMAC akcijų pardavimo sandorį, kurio vertė siekia 15 mlrd. dolerių (40 mlrd. Lt). Praeitais metais „General Motors“ nuostoliai sudarė net 10,6 mlrd. dolerių (28,5 mlrd. Lt), o šių metų sausio-rugsėjo mėnesiais pardavimai smuktelėjo 2,5%, nes JAV rinkoje „General Motors“ vis labiau pralaimi konkurencinę kovą „Toyota Motor“.
Gamintojo vadovas Rickas Wagoneris spaudžiamas spartinti reformas, be to, tenka rengtis galimai kovai dėl įgaliojimų su didžiausiu „General Motors“ akcininku Kirku Kerkorianu. Žlugus diskusijai dėl galimo aljanso su „Renault“-„Nissan“ iš„General Motors“ valdybos pasitraukė K.Kerkoriano patarėjas Jerry Yorkas.
Gruodis 4, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą