
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„General Motors“, „Magna International“ ir Vokietija dar nesusitarė dėl „Opel“
Nors apie Kanados automobilių komponentų gamintojo „Magna International“ ir Vokietijos vyriausybės susitarimą dėl „Opel“ perėmimo buvo paskelbta dar gegužės pabaigoje, „Opel“ likimas neaiškus iki šių dienų. Baiminantis birželio pradžioje numatyto „General Motors“ bankroto Vokietijos vyriausybė paskutinę gegužės darbo dieną paskelbė apie susitarimą dėl „Opel“ perleidimo „Magna International“ ir dviem Rusijos bendrovėms. Tuomet „Magna International“ vadovas Siegfriedas Wolfas tikėjosi, kad oficialią sutartį pavyks pasirašyti per penkias savaites, bet jo lūkesčiai nepasitvirtino.
Rusijos laikraštis „Kommersant“ pranešė, kad visai neseniai „Magna International“ kartu su savo Rusijos partneriais Vokietijos vyriausybei pateikė naują pasiūlymą, kuris apima ir teisių į „Opel“ intelektinę nuosavybę perėmimą. Nepaisant priešpusantro mėnesio pasiekto preliminaraus susitarimo su „Magna International“, įsigyti „Opel“ taip pat siekia Belgijos holdingo bendrovė „RHJ International“ bei Kinijos automobilių gamintojas „Beijing Automotive Industry Corporation“ (BAIC).
“Opel Agila”
Remdamasis vienu šaltiniu „Kommersant“ pranešė, jog naujasis „Magna International“ ir Rusijos partnerių pasiūlymas yra pateikiamas ultimatumo forma: nepatenkinus čia išdėstytų reikalavimų, grasinama pasitraukti išderybų. „Kommersant“ duomenimis, „Magna International“ pageidauja prekiauti „Opel“ automobiliais su savo markės ženkleliu, o taip pat nori savo nuožiūra modifikuoti „Opel“ modelius ir pasinaudoti „Opel“ technologijomis naujų modelių kūrimui. Anot „Kommersant“, šį pasiūlymą palaiko ir Rusijos vyriausybė.
Analitikai pastebi, kad Rusijai dalyvauti šiame sandoryje verta tik dėl „Opel“ technologijų, kurios galėtų prikelti naujam gyvenimui merdinčius vietos gamintojus. Dėl to vienas išgreta „Magna International“ minimų „Opel“ pirkėjų – valstybinis bankas „Sberbank“ – veikiausiai iškart po sandorio „Opel“ akcijas perleistų vietos gamintojui.
Liepa 22, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą