
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
“General Motors” bankrotas negresia, teigia jos vadovas
“General Motors” vadovas Richardas Wagoneris pripažįsta, kad bendrovė artimiausiu metu neišvengiamai patirs nuostolių, tačiau tvirtina, kad gamintojui tikrai negresia bankrotas. 325 tūkst. “General Motors” darbuotojų skirtame laiške, kuris buvo paskelbtas bendrovės vidinėje interneto svetainėje, R.Wagoneris tvirtina, jog šiuo metu nėra jokių planų ar ketinimų dėl šio gamintojo bankroto.
Didžiausio pasaulyje automobilių gamintojo nuostoliai šiemet beveik pasiekė 4 mlrd. dolerių (12 mlrd. Lt), o akcijos prarado apie 46% savo vertės. Automobilių gamybos milžiną kamuoja sunkumai dėl didelių socialinių išmokų ir žaliavų kaštų, sumažėjusių didelių visureigių pardavimų bei vis didėjančios užsienio gamintojų rinkos dalies JAV. R.Wagoneris sutiko, kad “General Motors” Š iaurės Amerikos padalinys patirs nuostolių, ir mano, jog dėl to reikia greitai ir efektyviai įgyvendinti visapusę strategiją, kuri gamintojui leistų vėl dirbti pelningai.
R.Wagonerio pareiškimas pasirodė pasklidus kalboms, kad bankrotą paskelbusio komponentų gamintojo “Delphi” likimas gali ištikti ir “General Motors”. Š iuo metu “Delphi” intensyviai kovoja su savo profsąjungomis. Jei “Delphi” darbininkai pradėtų streikuoti, sutriktų “General Motors” veikla ir bendrovė patirtų milijardinius nuostolius.
Savo laiške R.Wagoneris neužsiminė apie galimo “Delphi” bankroto poveikį bendrovei. Komponentų gamintojas “Delphi” nuo “General Motors” buvo atskirtas 1999 m. “General Motors” garantavo išeitinių pašalpų mokėjimą “Delphi” darbuotojams, tad, pastarajam bankrutavus, “General Motors” atitektų iki 12 mlrd. dolerių (35 mlrd. Lt) siekiantys įsipareigojimai.
Lapkritis 29, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą