Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
“General Motors” 2006 m. tikisi sutaupyti 4 mlrd. dolerių
„General Motors“ pranešė, kad siekdama pristabdyti augančius nuostolius ketina dar labiau mažinti kaštus, todėl šiemet jos pardavimai Š iaurės Amerikoje gali truputį smuktelėti. 2005 m. „General Motors“ nuostoliai sudarė net 8,6 mlrd. dolerių (24,3 mlrd. Lt).
Didžiausias pasaulio automobilių gamintojas 2006 m. viliasi sutaupyti 4 mlrd. dolerių (11 mlrd. Lt). Anksčiau „General Motors“ planavo išviso sutaupyti 7 mlrd. dolerių (20 mlrd. Lt): 6 mlrd. dolerių (17 mlrd. Lt) sumažinti taip vadinamus struktūrinius ir 1 mlrd. dolerių (3 mlrd. Lt) – žaliavų kaštus. Bendrovė siekia, kad iki 2010 m. jos struktūriniai kaštai, įskaitant pensijas, sumažėtų iki 25% pajamų, nes dabar sudaro apie 34% pajamų.
Gamintojo vadovas Rickas Wagoneris tikino, kad pagrindinis jo ir visos valdybos prioritetas yra pagerinti bendrovės padėtį Š iaurės Amerikos rinkoje. R.Wagoneris tikisi, kad šiais ir kitais metais „General Motors“ rezultatai gerės.
JAV automobilių gamintojo pranešimas dėl dar intensyvesnio kaštų mažinimo pasirodė praėjus trims dienoms po didžiausio „General Motors“ privataus investuotojo Kirko Kerkoriano konsultanto pareiškimo. K.Kerkoriano patarėjas Jerry Yorkas paragino gamintoją intensyviai siekti pelno bei dirbti skaidriau. J.Yorkas mano, kad „General Motors“ turėtų perpus sumažinti 2 mlrd. dolerių (6 mlrd. Lt) siekiančius kasmetinius dividendus, „apkarpyti“ vadovų atlyginimus bei atsikratyti strategiškai nesvarbių „Saab“ ir „Hummer“ markių.
R.Wagoneris priminė, kad sprendimą dėl dividendų turėtų priimti bendrovės valdyba. Dauguma analitikų gerai įvertino naująjį „General Motors“ taupymo planą, tačiau kai kurie paragino dirbti dar intensyviau. J.Yorko apskaičiavimais, „General Motors“ per dieną patiria apie 24 mln. dolerių (68 mln. Lt) nuostolį. „JP Morgan“ analitikas Himanshu Patelis mano, kad pastangos mažinti kaštus turėtų padidinti pasitikėjimą šiuo gamintoju. Vis dėlto gamintojo obligacijų turinčios bendrovės „Maple Capital Management“ prezidentas Johnas Bolandas pageidauja, kad „General Motors“ dar labiau sumažintų dividendus. Anot jo, nuostolingai veikianti bendrovė galėtų visai nemokėti jokių dividendų.
Pasak „General Motors“ vadovo, šiemet gamintojo pardavimai Š iaurės Amerikoje ir Europoje išliks tokie pat kaip ir pernai arba truputį sumažės. R.Wagoneris tikisi pirmąjį ketvirtį kaštus sumažinti 300 mln. dolerių (852 mln. Lt), antrąjį ketvirtį – 800 mln. dolerių (2,273 mln. Lt), trečiąjį ketvirtį – 1,4 mlrd. dolerių (4,0 mlrd. Lt), o ketvirtąjį ketvirtį – 1,5 mlrd. dolerių (4,3 mlrd. Lt). Vadovas patvirtino, kad svarstoma galimybė parduoti finansinių paslaugų padalinį „General Motors Acceptance Corp.“ (GMAC). Tikimasi, kad tai leis padidinti GMAC investicijų reitingą. Š iuo metu GMAC investicijų reitingas yra toks pat kaip ir „General Motors“, todėl jam taikomos labai aukštos palūkanų normos.
Vykdydama restruktūrizaciją „General Motors“ ketina iki 2008 m. uždaryti 12 gamyklų ir atleisti 30 tūkst. darbininkų. Gamintojas tikisi, kad jo padėtį pagerins nauji modeliai, pavyzdžiui, visureigių ir pikapų serija GMT-900.
Kovas 1, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą