Gegužę „Mercedes Car Group“ pardavimai sumažėjo

„DaimlerChrysler“ valdomos prestižinės „Mercedes“ grupės pardavimai po du mėnesius trukusio augimo gegužę sumažėjo 5,8% iki 96,400 vnt. Dėl ML ir S klasės modelių kaitos „Mercedes-Benz“ pardavimai sumažėjo 6,6% iki 83,600 vnt., o „Smart“ – smuktelėjo 0,4% iki 12,800 vnt.

Per pirmus penkis šių metų mėnesius „Mercedes“ grupės pardavimai sumažėjo 3,4% iki 462,900 vnt.: „Mercedes-Benz“ – smuktelėjo 6,5%, o „Smart“ –padidėjo 24,3%.

Bendrovė tikisi, kad pasirodžius naujiems modeliams šiuos metus pavyks užbaigti su nedideliu prieaugiu. „DaimlerChrysler“ teigia, kad naująjį B klasės vienatūrį jau užsisakė daugiau kaip 28 tūkst. žmonių. Be to, po poros mėnesių Vakarų Europoje turėtų pasirodyti naujasis ML visureigis, kuris šiuo metu jau parduodamas JAV. Gamintojas pranešė, kad pirkėjai nekantriai laukia šio modelio.

B klasės “Mercedes-Benz”

Dėl aukšto euro kurso, modelių kaitos ir didelių „Smart“ nuostolių „Mercedes“ grupė pirmąjį šių metų ketvirtį patyrė 954 mln. eurų (3,294 mln. Lt) veiklos nuostolį. Tai buvo pirmasis nuostolis nuo 1993 m.
Nuo pat debiuto 1998 m. nuostolingai veikiančio „Smart“ padalinio restruktūrizavimui buvo skirta 800 mln. eurų (2,762 mln. Lt). „Smart“ buvo priverstas sumažinti savo užmojus, nes kiekvienas pernai parduotas automobilis atnešdavo maždaug 4 tūkst. eurų (14 tūkst. Lt) nuostolį.

Siekdama užtaisyti kokybės spragas „Mercedes-Benz“ kovo mėnesį atšaukė daug automobilių. Bendrovė teigia, kad šiuo metu gaminami modeliai atitinka nustatytus kokybės standartus.

Nuostolinga veikla paskatino „Mercedes“ grupę pradėti naują efektyvumo programą, kuria siekiama iki 2007 m. padidinti pelną 3 mlrd. eurų (10 mlrd. Lt) ir atkurti 7% veiklos pelno maržą.

Birželis 14, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: