
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Gavęs naują galimybę B.Pischetsriederis vykdys reorganizaciją Vokietijoje
Didžiausio Europos automobilių gamintojo „Volkswagen“ stebėtojų taryba slaptu balsavimu bendrovės vadovo Berndo Pischetsriederio kontraktą pratęsė iki 2012 m. Dabartinis B.Pischetsriederio kontraktas baigiasi tik kitąmet, tačiau Vokietijoje yra įprasta sutartį su aukščiausiu vadovu pratęsti likus metams iki jo kadencijos pabaigos. „Volkswagen“ akcininkai išreiškė pasipiktinimą stebėtojų tarybos pirmininku Ferdinandu Piechu, kuris buvo pasėjęs abejonių dėl B.Pischetsriederio darbo „Volkswagen“ perspektyvų.
Iškart po kadencijos pratęsimo B.Pischetsriederis bendrovės akcininkus informavo, kad norint pasiekti ilgalaikius tikslus reikia išesmės reorganizuoti „Volkswagen“ veiklą Vokietijoje. Vadovas tikina, kad ilgalaikiu požiūriu grupės sėkmė daugiausia priklauso nuo pagrindinės „Volkswagen“ markės rezultatų. Anot jo, automobilių eksportas išVokietijos į JAV šiandien yra nepakankamai pelningas, todėl norint užtikrinti sėkmingą grupės ateitį problemas reikia spręsti sistemingai ir greitai.
Nors B.Pischetsriederis nedetalizavo „Volkswagen“ planų, jis teigė, kad bendrovė privalo padidinti produktyvumą, siekti pilno gamybos pajėgumo išnaudojimo, sumažinti darbo kaštus ir reorganizuoti komponentų gamybą.
B.Pischetsriederis tikina, kad „Volkswagen“ turi atleisti apie 20 tūkst. žmonių, t.y. maždaug penktadalį savo personalo Vokietijoje. Vadovas viliasi, kad tai iki 2008 m. leis net keturis kartus (iki 6,4 mlrd. dolerių, 17,4 mlrd. Lt) padidinti ikimokestinį pelną. Pasak jo, norint veiksmingai konkuruoti su vis agresyviau veikiančiais varžovais, reikia veikti nedelsiant.
Gamintojas tikisi, kad šiemet jo automobilių pardavimai truputėlį išaugs. Pernai „Volkswagen“ realizavo 5,19 mln. automobilių. Manoma, kad šiemet augimą lems geresni pardavimai JAV, Kinijos ir Vakarų Europos rinkose.
Gegužė 11, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą