
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Frankfurto automobilių paroda IAA: nauji veidai, nauji modeliai
Š ių metų Frankfurto automobilių parodoje naujus modelius pristatė dvi automobilių pramonės įžymybės – Wolfgangas Bernhardas ir Dieteris Zetsche. Tik rugsėjo 1 d. pradėjęs eiti „Mercedes“ grupės vadovo pareigas D.Zetsche pademonstravo naująjį „Mercedes-Benz“ flagmaną – S klasės limuziną. Tikimasi, kad šis modelis pataisys dėl kokybės problemų pašlijusį šio Vokietijos gamintojo įvaizdį.
Tuo tarpu keturis mėnesius „Volkswagen“ markės grupei vadovaujantis Wolfgangas Bernhardas pristatė „Volkswagen“ kupė-kabrioletą „Eos“. Š is modelis turėtų pagerinti „Volkswagen“ įvaizdį Europoje ir padidinti pardavimus JAV. W.Bernhardas asmeniškai rūpinosi „Eos“ modeliu: kas dvi savaites jis skrisdavo į Portugaliją patikrinti, kaip vyksta šio kupė-kabrioleto kūrimas.
„Fiat“ ir „Fiat Auto“ bosas Segio Marchionne parodoje pristatė naująjį „Punto“.
Azijos gamintojai taip pat nesėdi rankų sudėję: Frankfurte debiutuoja „Honda Civic“ ir „Toyota Yaris“ bei „RAV4“. Parodoje galima išvysti ir į Europą besikaitančių kiniškų automobilių.
Rugsėjis 15, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą