
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Ford Motor neigia gandus apie galimą bankrotą
„Ford Motor“ vadovas Billas Fordas interviu „Wall Street Journal“ patvirtino, kad įgyvendindama restruktūrizacijos planą bendrovė susidūrė su neplanuotais sunkumais, tačiau paneigė gandus, kad gamintojas ketina kreiptis į teismą dėl bankroto bylos iškėlimo. B.Fordas tikino, kad bankroto bylos galimybė net nėra svarstoma.
Birželio pabaigoje „Standard & Poor“ dar labiau, nuo BB– iki B+, sumažino „Ford Motor“ skolinimosi reitingą. Informatoriai pranešė, kad smunkant akcijų kainai ir didėjant privačių akcininkų sujudimui „Ford Motor“ svarstė galimybę pradėti bankroto procedūrą.
Siekdamas pertvarkyti nuostolingą pagrindinio Š iaurės Amerikos padalinio veiklą gamintojas šių metų sausį pradėjo įgyvendinti restruktūrizacijos programą „Way Forward“, tačiau B.Fordas pripažino, kad per paskutinį pusmetį konkurencijos sąlygos blogėjo sparčiau, nei planuota. Pasak vadovo, pirkėjai greičiau nei tikėtasi gremėzdiškus visureigius iškeitė į ekonomiškesnes transporto priemones, o plastmasės bei kitų žaliavų kainų augimas pranoko prognozes. B.Fordas teigė, kad plane „Way Forward“ buvo padarytos pernelyg konservatyvios prielaidos, todėl kils papildomų sunkumų, jei visureigių paklausa mažės tokiu pat sparčiu tempu.
Vis dėlto vadovas tikino, kad etatų mažinimas vyksta sparčiau, nei numatyta. Š iemet ketinama atleisti 12 tūkst. žmonių. Tikimasi, kad didžioji dalis išdarbo išeis susivilioję bendrovės pasiūlytomis kompensacijomis.
Liepa 17, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą