
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Ford Motor“ finansiniai resursai taip pat baigia išsekti
Išsekus kredito linijoms ir išnaudojus kitus skolinimosi būdus JAV automobilių gamintojas „Ford Motor“ ketina palaikyti pinigų srautą parduodamas „Volvo“, gaudamas vyriausybės paskolų bei mažindamas kaštus. Nors bendrovės vadovai tvirtina galį išgyventi krizę ir be valstybės pagalbos, augant nuostoliams ir smunkant rinkai tuo darosi vis sunkiau patikėti.
Praeitais metais „Ford Motor“ grynieji nuostoliai sudarė 14,6 mlrd. dolerių (39,9 mlrd. Lt), vien paskutinį ketvirtį bendrovės pinigų atsargos sumažėjo 5,5 mlrd. dolerių (15,0 mlrd. Lt) ir metų pabaigoje siekė 13,4 mlrd. dolerių (36,6 mlrd. Lt). 2008 m. „Ford Motor“ specialiųjų sąnaudų straipsniai sudarė 7,6 mlrd. dolerių (20,7 mlrd. Lt), į šią sumą įėjo išlaidos darbuotojų skaičiaus bei dilerių tinklo mažinimui.
Lewisas Boothas
Analitikai spėja, kad „Ford Motor“ veiklos palaikymui reikia 10 mlrd. dolerių (27 mlrd. Lt), tad pinigų atsargos praeitų metų pabaigoje priartėjo prie pavojingos ribos. Sausio mėnesį gamintojas už 2 mlrd. dolerių (5 mlrd. Lt) pardavė UAW profsąjungai numatytas skirti akcijas ir obligacijas, mainais į tai UAW gaus palūkanas, o iki šių metų pabaigos turėtų atgauti ir visą sumą. Bendrovės finansų vadovas Lewisas Boothas pastebi, kad tokia sudėtinga padėtis susiklostė dėl to, kad praeitų metų pabaigoje ir šių metų sausio pradžioje buvo smarkiai sumažinta gamyba.
Iškredito linijų pasiskolinus 10,1 mlrd. dolerių (27,6 mlrd. Lt) gamintojo pinigų atsargos sudarė apie 26 mlrd. dolerių (71 mlrd. Lt). L.Boothas tikisi, kad stabilesnė gamyba sumažins nuostolius, tačiau jis pripažįsta, kad rinkos atsigavimo ženklų dar nematyti. „Ford Motor“ šių metų JAV lengvųjų automobilių rinkos prognozę jau sumažino iki 11,2 mln. vnt., nors dar gruodį Kongresui tvirtino, kad rinkos apimtis sieks 12,2 mln. vnt.
“Ford Fiesta”
„Standard & Poor,s“ analitikas Efraimas Levy pastebėjo, jog „Ford Motor“ daro viską, kad tik nereiktų naudotis valstybės parama. Gamintojas jau pardavė didžiąją dalį turėtų „Mazda Motor“ akcijų ir ketina parduoti „Volvo“. Nors bendrovė ir siekia išvengti valstybės paramos, ji planuoja skolintis pagal Energetikos departamento programą, skirtą remti ekonomiškų automobilių kūrimą.
Be šių priemonių „Ford Motor“ taip pat planuoja padidinti pinigų rezervus mažindamas kaštus bei didindamas efektyvumą. L.Boothas pripažino, kad toliau svarstomos restruktūrizacijos galimybės. Anot vadovo, kuomet pajamų didinimas tampa sunkiai įmanomas, daugiau dėmesio reikia skirti kaštų mažinimui.
Kovas 16, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą