
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Fiat tieks dyzelinius variklius DaimlerChrysler sunkvežimiams
„DaimlerChrysler“ pranešė susitarusi su „Fiat Powertrain Technologies“ (FPT) dėl sunkvežimių variklių tiekimo. Pasak Vokietijos bendrovės, pagal šį sandorį Italijos gamintojas tieks dyzelinius agregatus „Mitsubishi Fuso Bus & Truck Corporation“ gaminamam „Mitsubishi Canter“ sunkvežimiui. Š į modelį gamintojas ketina platinti visose pagrindinėse rinkose, įskaitant ir Japoniją bei Europą.
FPT nuo 2009 m. „Mitsubishi Fuso“ per metus pateiks apie 80 tūkst. F1C variklių. Manoma, kad vėliau variklių tiekimo apimtys gali išaugti. Š is pietų Italijos Foggios mieste gaminamas variklis naudojamas „Fiat Ducato“ ir „Iveco Daily“ komerciniuose automobiliuose. FPT vadovas Alfredo Altavilla žurnalui „Automotive News Europe“ teigė, kad sandoris su „DaimlerChrysler“ yra labai svarbus siekiant strateginio tikslo iki 2010 m. išoriniams vartotojams pateikti 1,1 mln. variklių. Pernai FPT su „Fiat“ grupe nesusijusiems pirkėjams pardavė per 500 tūkst. agregatų.
FPT siekia, kad iki dešimtmečio pabaigos pardavimai išoriniams vartotojams pasiektų 2 mlrd. eurų (7 mlrd. Lt) ir sudarytų ketvirtį bendrovės pajamų. Pernai FPT pardavimai ūgtelėjo 11% iki 6,14 mlrd. eurų (21,20 mlrd. Lt), o pelno marža sudarė 2,7%. Pagrindiniai išoriniai FPT klientai buvo „Opel“/„Vauxhall“, „Saab“ ir „Suzuki“. Italijos bendrovė taip pat turi bendrą įmonę su Indijos gamintoju „Tata“, kurioje gamina mažus benzininius ir dyzelinius variklius.
Birželis 27, 2007 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą