Fiat sieks įsitvirtinti kompaktinių automobilių klasėje

Naujo „Fiat“ modelio „Bravo“ pristatyme šios markės vadovas Luca De Meo pranešė, kad Italijos gamintojas sieks padidinti užimamą Vakarų Europos kompaktinių automobilių rinkos dalį iki 2,5-3%. Anot vadovo, per metus planuojama realizuoti 120 tūkst. kompaktinių „Bravo“ automobilių. „J.D. Power“ duomenimis, praeitais metais kompaktinių automobilių klasėje „Fiat“ užėmė tik 15 vietą, o rinkos dalis sudarė vos 1,6%. Naujas „Bravo“ modelis pakeitė 2001 m. debiutavusį nesėkmingą „Stilo“ automobilį.

Luce De Meo greta naujojo „Fiat Bravo“

Kiek anksčiau „Fiat“ paskelbė savo siekį šiemet užimti 8% Vakarų Europos rinkos, tačiau nedetalizavo planų atskiruose segmentuose. Praeitais metais Italijos gamintojo užimama rinkos dalis siekė 7,6%. „Fiat“ vadovas Sergio Marchionne viliasi, kad naujasis „Bravo“ sustiprins bendrovės pozicijas svarbiame kompaktinių automobilių segmente. Kompaktinių automobilių (C) klasė yra itin svarbi Senojo žemyno gamintojams, nes čia pelno maržos yra gerokai didesnės nei mini (A) ar mažų (B) automobilių segmentuose. Anot Luca De Meo, tik šiame segmente galima gauti nemaža pelną ir pasiekti dideles gamybos apimtis.

„Fiat Bravo“

Š iuo metu sėkmingiausi „Fiat“ modeliai yra mažų automobilių segmento atstovas „Punto“ ir mini automobilių klasei priklausanti „Panda“. S.Marchionne informavo, kad pirmoje kitų metų pusėje debiutuos naujas kompaktinis „Lancia“ modelis „Delta HPE“, o 2008 m. pabaigoje pasirodys „Alfa Romeo 149“. „Fiat“ vadovas tikisi, kad šiemet gamintojui pavyks išsikovoti daugiau kaip 30% Italijos rinkos.

Vasaris 21, 2007   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: