
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Fiat“ planuoja perkelti vienatūrių gamybą išItalijos į Serbiją
„Fiat“ ir „Chrysler“ vadovas Sergio Marchionne pranešė, jog du nauji vienatūriai bus gaminami ne Italijoje, o Serbijoje. Be to, svarstoma galimybė kitus keturis naujus „Fiat“, „Alfa Romeo“ ir „Chrysler“ grupės modelius gaminti ne Italijoje, o kitose šalyse. Dar gruodžio mėn. Italijos gamintojas skelbė, jog naujos kartos „Idea“ ir „Multipla“ bus gaminami Turine esančioje Mirafiori gamykloje, tačiau neseniai S.Marchionne pranešė, jog gamintojas pakeitė savo planus, nes nepavyko su darbininkais susitarti dėl pakankamų nuolaidų, kurios užtikrintų efektyvų netoli Neapolio esančios Pomigliano d,Arco gamyklos valdymą.
“Fiat Idea”
Kalbėdamas su analitikais S.Marchionne pabrėžė, kad neturint tvirto susitarimo dėl Pomigliano d,Arco gamyklos efektyvumo didinimo būtų neprotinga investuoti Italijoje. Į Kragujevaco (Serbija) gamyklą „Fiat“ šiemet planuoja investuoti 1 mlrd. eurų (3,5 mlrd. Lt). Išpradžių šios gamyklos metiniai pajėgumai sieks 190 tūkst. automobilių, čia bus gaminami naujieji vienatūriai, kol kas žymimi kodiniu pavadinimu LO.
„Fiat“ taip pat gali apsigalvoti dėl „Alfa Romeo Giulia“, kuri pakeis 159 modelį, ir „Chrysler Sebring“ įpėdinio gamybos Mirafiori gamykloje Italijoje. Tuo tarpu centrinėje Italijoje esanti Cassino gamykla gali netekti naujo „Chrysler“ ar „Dodge“ kompaktiško sedano.
“Fiat Multipla”
S.Marchionne patvirtino, jog bendrovė vis dar ketina iki 2014 m. savo gamybos apimtis Italijoje padidinti iki 1,15 mln. vnt., tačiau naujos investicijos bus tvirtinamos tik pasiekus tvirtą susitarimą su Pomigliano d,Arco profsąjungomis. Pernai „Fiat“ Italijoje pagamino 650 tūkst. automobilių. Anot S.Marchionne, „Panda“ modelio gamyba išTychy gamyklos Lenkijoje į Italiją bus iškeliama netgi ir nepavykus gauti tvirto Pomigliano d,Arco gamyklos darbininkų pritarimo naujam susitarimui. Gamintoją nuliūdino, kad 37% pastarosios gamyklos darbuotojų praeitą mėnesį referendume nepritarė naujajai darbo tvarkai.
S.Marchionne pastebėjo, jog bendrovė investuoja į „Panda“ gamybą Italijoje, tačiau ši šalis taip pat turi parodyti norą išsaugoti automobilių gamybą, nes bendrovei reikia judėti pirmyn, o pasaulyje yra daugybė regionų, kur „Fiat“ investicijos sutinkamos labai palankiai.
Liepa 27, 2010 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą