
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
“Fiat” ir “General Motors” padidins bendro dyzelinio variklio gamybos apimtis
Automobilių komponentų gamintojai tikina, jog “General Motors” ir “Fiat” rengiasi 45% padidinti bendro 1,3 ltr. turbodyzelinio variklio gamybos apimtis. Š altinių teigimu, gamybos apimčių plėtra truks pusantrų metų. Tuomet bendroje gamykloje per metus bus galima pagaminti net 800 tūkst. šių variklių.
“General Motors” ir “Fiat” šiemet išformavo priešpenkerius metus įkurtą bendrą variklių gamybos įmonę, tačiau jie kartu ir toliau sėkmingai eksploatuoja Bielsko Biala (Lenkija) variklių gamyklą. Mažas dyzelinis agregatas yra montuojamas į keliolika “Fiat” ir “General Motors” modelių: “Fiat Panda”, “Punto”, “Idea” ir “Doblo”, “Lancia Ypsilon” ir “Musa”, “Opel/Vauxhall Agila”, “Corsa”, “Tigra”, “Meriva”, “Astra” ir “Combo” bei “Suzuki Wagon R+”, “Swift” ir “Ignis”. Š is agregatas bus montuojamas ir į būsimąjį “Seicento” įpėdinį “Fiat 500″ bei naujos kartos “Ford Ka”. Abu pastarieji modeliai bus gaminami taip pat Lenkijoje esančioje Tychy gamykloje.
Š į dyzelinį agregatą pagal licenziją gamina ir “Suzuki” Indijos padalinys “Maruti”. Nauja “Maruti” gamykla Delyje (Indija) per metus gali pagaminti 100 tūkst. šių jėgainių.
1,3 ltr. (70 AG) bendros magistralės turbodyzelinis agregatas debiutavo 2003 m. sausį ir išpradžių buvo naudojamas “Fiat Punto” modeliuose. Š ių metų Frankfurto automobilių parodoje buvo pademonstruota patobulinta jėgainės versija, kurios galia išaugo iki 75 AG. Taip pat buvo pristatytas ir dar galingesnis (90 AG) šio mažo variklio variantas su kintamos geometrijos turbina.
Gruodis 13, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą