
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Ferrari 458 Italia“ debiutavo Frankfurto parodoje
Rugsėjį vykusioje Frankfurto automobilių parodoje „Fiat“ grupės valdomas Italijos sportinių automobilių gamintojas „Ferrari“ pristatė naują patriotiškai pavadintą modelį „458 Italia“, kuris pakeis populiariausią šio gamintojo automobilį F430. Europos rinkas naujasis „Ferrari“ kūrinys pasieks dar iki šių metų pabaigos. Manoma, kad „458 Italia“ bus gerokai brangesnis už F430 kupė, kurio kaina Italijoje prasidėjo nuo beveik 180 tūkst. eurų (622 tūkst. Lt).
“Ferrari 458 Italia”
Naujojo „Ferrari“ modelio pavadinime esantis skaičius 458 rodo 4,5 ltr. V-8 variklį, o Italijos pavadinimas čia atsirado kaip padėka savo šaliai. „Ferrari“ valdybos pirmininkas Luca Cordero di Montezemolo teigia, jog gamintojas savo moderniausią modelį nusprendė dedikuoti Italijai kaip duoklę šaliai, kurios pavadinimas, anot jo, yra tapęs pasauliniu meistriškumo, kūrybingumo ir kokybės sinonimu. „Ferrari“ ir anksčiau savo modelių pavadinimuose naudojo istorinius ar geografinius vardus, pavyzdžiui, „Enzo“ buvo pavadintas gamintojo įkūrėjo vardu, „Scaglietti“ pavadintas pagal vietinį Italijos automobilių gamintoją, „Maranello“ pavadinimas pasiskolintas išmiesto, kuriame yra „Ferrari“ būstinė, o „Modena“ primena šio gamintojo įkūrimo vietą.
4,5 ltr. V-8 tiesioginio įpurškimo benzininis agregatas išvysto net 570 AG, o didžiausias sukimo momentas siekia 540 Nm. Į automobilį montuojama septynių laipsnių dvigubos sankabos automatizuota pavarų dėžė leidžia sutaupyti degalų ir sumažinti CO2 emisijas. „458 Italia“ CO2 emisijos siekia 320 g/km, o F430 – 345 g/km. Be to, ankstesnis modelis turėjo 4,3 ltr. V-8 variklį, kurio galia siekė „tik“ 490 AG.
“Ferrari 458 Italia”
„458 Italia“ konstrukcija yra tokia pat kaip ir F430: tai dvivietis kupė su tarp ašių išilgai sumontuotu varikliu. Automobilio rėmas pagamintas išaliuminio, kaip ir kėbulo paneliai. Gamintojas skelbia, kad šio modelio didžiausias greitis viršija 325 km/val. ribą, tačiau konkretaus dydžio nenurodo. Iki 100 km/val. „458 Italia“ įsibėgėja greičiau nei per 3,4 s, t.y. 0,2 s. greičiau už „F430 Scuderia“, kuris pagal dinamines savybes „Ferrari“ gamoje dabar užima antrąją vietą.
Spalis 30, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą