
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Europos 2009 metų automobiliu tapo „Opel Insignia“
Finansinių sunkumų kamuojamas „Opel“ gali pasidžiaugti bet tuo, kad naujoji „Insignia“ buvo išrinkta Europos 2009 m. automobiliu. Š is vidutinio dydžio modelis vos vienu tašku aplenkė „Ford Fiesta“, tuo tarpu trečioje vietoje liko šeštosios kartos „Volkswagen Golf“.
“Opel Insignia”
Metų automobilio titulo „Opel“ nebuvo gavęs jau 22 metus – nuo 1987 m., kuomet šiuos rinkimus laimėjo „Opel Omega“. Žiuri nariai įvertino gerą „Insignia“ išvaizdą, surinkimo ir apdailos kokybę, aktyvias bei pasyvias saugos priemones ir platų efektyvių variklių pasirinkimą. Pro vertintojų akis nepraslydo ir platus įmantrios įrangos pasirinkimas, pavyzdžiui, nauja „Opel Eye“ sistema, gebanti atpažinti kelio ženklus.
“Opel Insignia”
Metų automobilį šįkart rinko 59 žurnalistai iš23 Europos šalių. Tarp favoritų šiemet pateko ir „Citroen C5“, „Alfa Romeo MiTo“, „Š koda Superb“ ir „Renault Megane“ modeliai.
Lapkritis 20, 2008 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą