
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Europos gamintojai siekia trims metams atidėti CO2 normų diegimą
Š altiniai praneša, kad automobilių aplinkos taršos anglies dvideginiu normos gali įsigalioti dviem metais vėliau, nei buvo žadėta. Š ių metų pradžioje Europos Komisija (EK) pasiūlė nuo 2012 m. įvesti vidutinį 120 CO2 g/km apribojimą. Prancūzijos aplinkosaugos ir energijos taupymo agentūros ADEME duomenimis, 2005 m. vidutinis taršos anglies dioksidu lygis siekė 160 g/km, tad gamintojai skundžiasi, kad 120 g/km normatyvas yra pernelyg griežtas.
ADEME atstovas Patrickas Corolleris mano, kad šios taršos normos įsigalios 2014 m., t.y. tuo pat metu kaip ir „Euro 6“ taršos ribojimai. „Euro“ standartas nustato leistinas anglies monoksido, azoto oksidų, suodžių ir kitų teršalų normas, tačiau neapibrėžia leistino anglies dvideginio kiekio. Teigiama, kad CO2 ir „Euro 6“ įsigaliojimas tuo pat metu yra logiškas, nes norint atitikti abu šiuos standartus reikės sukurti naujus efektyvesnius variklius.
Vis dėlto net ir dviejų metų atidėjimas gamintojams atrodo pernelyg trumpas – automobilių gamintojų asociacijos ACEA prezidentas ir „Fiat“ vadovas Sergio Marchionne tikina, kad pramonei reikia laiko prisitaikyti prie naujų reikalavimų, o anksčiausias realus terminas yra 2015 m. Anot jo, CO2 taršą reglamentuojantys teisės aktai veikiausiai nebus priimti iki 2009 m., o tuomet 2012 m. pasirodysiantys automobiliai bus jau baigti kurti. Gamintojų interesus atstovaujantys lobistai tvirtina, kad EK pasiūlymas yra despotiškas, pernelyg žiaurus ir galiausiai pakenks senojo žemyno ekonomikai.
Gegužė 18, 2007 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Komentarai
Tyrone
casino bonus ohne einzahlung 2015
dreams casino mobile
dreams casino mobile
ignition casino free chip
Tony
Hello
I have tried sending you a message but I got an auto reply saying the message was not delivered so here goes again. Do let me know if you have received it this time around.
I would like to contribute an article to your blog on how cryptocurrencies are reshaping the online casinos. I have used a couple of online casinos myself and personally, I found the option to pay with cryptos to be much more discrete and convenient so I decided to write this article. Hopefully, your readers will find it useful.
I have saved the article in a word document on my G-Drive which you can access from here:
https://drive.google.com/drive/folders/1AyeJ9Dwz_Z6ERceCNFyevgexHC5v2kj-?usp=sharing
I am very sorry but I did not have the time to collect some images so please feel free to add some of your own.
If you like my article, I can write a couple more as and when I get some time (it is chukka at work!).
Have an awesome day!
Regards
Tony
Parašykite komentarą