
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Europos gamintojai galėtų ketvirtadaliu sumažinti garantijų kaštus
Patobulinę technologinius procesus Europos automobilių gamintojai galėtų beveik ketvirtadaliu sumažinti išaugusius garantinio aptarnavimo kaštus. Konsultacinės bendrovės „MSX International“ apskaičiavimais, garantinio aptarnavimo kaštai sudaro net 2-4% automobilių gamintojų pajamų, o visų kartu paėmus – apie 30 mlrd. eurų (104 mlrd. Lt).
Reiktų pastebėti, kad „MSX International“ įvertina tik tiesiogines garantinio aptarnavimo išlaidas: automobilių remontą, infrastruktūros išlaikymą bei investicijas į gamybos proceso tobulinimą siekiant spręsti chroniškas problemas. „MSX International“ rinkodaros ir verslo vystymo skyriaus vadovas Colinas Dobinsonas pastebi, kad dar reiktų pridėti prasta garantinio aptarnavimo kokybe nusivylusius pirkėjus bei neefektyvų dilerių darbą. Pasak vadovo, šiuos kaštus įvertinti yra labai sunku, tačiau jie galėtų sudaryti dar apie 40 mlrd. eurų (138 mlrd. Lt).
„MSX International“ viceprezidentas Pieteris van Rosmalenas tikina, kad greičiausias būdas sumažinti garantinio aptarnavimo kaštus yra padidinti remonto ir atšaukiamų automobilių aptarnavimo darbų efektyvumą. Š ie darbai sudaro apie 30% garantinio aptarnavimo kaštų. P.Rosmalenas mano, kad per metus išlaidas dilerių lygmenyje būtų galima sumažinti perpus, o bendrus garantinio aptarnavimo kaštus – net 15%. Automobilių gamintojams patobulinus vidinius technologinius procesus išlaidos garantiniam aptarnavimui sumažėtų dar 10%.
„MSX International“ siūlomi veiksmai Europos automobilių gamintojams galėtų padėti efektyviau varžytis su Azijos bendrovėmis, kurios savo produktams suteikia 3-5 metų garantiją. Tuo tarpu dauguma Senojo žemyno gamintojų automobiliams taiko dviejų metų neribotos ridos garantinį aptarnavimą.
Kai kurių gamintojų garantinio aptarnavimo kaštai (mln. Lt)
Gamintojas | 2005 m. | 2004 m. |
„General Motors“ | 13,362 | 13,286 |
„Ford Motor“ | 11,346 | 10,514 |
BMW grupė* | 5,362 | 4,430 |
„Toyota Motor“ | 4,989 | 4,658 |
„Nissan Motor“ | 3,884 | 3,670 |
„Honda Motor“** | 3,322 | 2,707 |
„Renault SA“ | 2,835 | 2,548 |
„PSA/Peugeot-Citroen“ | n.d. | 1,816 |
* įskaitant motociklus; ** įskaitant motociklus ir variklius
Š altinis: gamintojų duomenys
Birželis 8, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą