
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
ES žada įvesti giežtas „Euro 5“ normas suodžių emisijoms
Manoma, kad 2010 m. įsigaliosiantis „Euro 5“ standartas bus net penkis kartus griežtesnis nei dabartinis „Euro 4“ – suodžių dalelių kiekis turės būti ne didesnis kaip 5 mg/km (dabar – 25 mg/km). Europos Komisija (EK) ES narėms rekomendavo mokesčių lengvatomis skatinti ne daugiau kaip 5 mg/km suodžių dalelių į aplinką išmetančių automobilių pirkėjus.
Sausio mėnesį mokesčių lengvatą švarių dyzelių pirkėjams įvedė Olandija, jos pavyzdžiu greičiausiai paseks ir Vokietija, Prancūzija, Austrija bei Š vedija. EK atstovas spaudai Gregoras Kreuzhuberis teigė, kad dar nėra aišku, ar „Euro 5“ standartas reikalaus būtent 5 mg/km, tačiau dabar vis labiau linkstama būtent prie šios nuomonės. Kadangi šis skaičius jau pasirodė ir oficialiose EK rekomendacijose, tai rodo, kad jis turi ir tam tikrą politinį užnugarį.
Europos „Žalieji“ teigia, kad suodžių dalelės sukelia vėžį bei kvėpavimo takų ligas.
Vokietijos gamintojai su „Volkswagen“ priešakyje siūlo, kad „Euro 5“ norma būtų 12,5 mg/km. Toks išmetamų suodžių dalelių lygis gali būti pasiektas ir nenaudojant specialių dalelių filtrų.
Europos automobilių gamintojų asociacija ACEA tikisi, kad EK paskelbs „Euro 5“ rekomendacijas balandžio-gegužės mėnesiais, tuomet, anot ACEA atstovo spaudai Alfredo Fillipone, turėtų užvirti karštos diskusijos.
Vasaris 15, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą