
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
ES nepavyko susitarti dėl CO2 normatyvų naujiems automobiliams
Europos Komisijos (EK) ir šalių narių vyriausybių atstovams niekaip nepavyksta susitarti dėl plano, kaip sumažinti naujų automobilių išmetamo anglies dvideginio kiekį. EK ir Europos Parlamentas siekia nuo 2012 m. įpareigoti gamintojus sumažinti vidutines CO2 emisijas 18% iki 130 g/km, o nesilaikančius šio normatyvo bausti piniginėmis baudomis.
Automobilių gamintojai siekia, kad prie 130 g/km ribos būtų pereinama ne iškarto, o laipsniškai 2012-2015 m. laikotarpiu. Gamintojų poziciją remia stiprią automobilių pramonę turinčios Vokietija ir Prancūzija. Gamintojai bei kai kurios šalys taip pat nori apriboti taikytinų baudų dydžius.
ES aktyviai mažinamos automobilių CO2 emisijos
Daugiausiai nesutarimų tarp derybininkų Briuselyje kilo tariantis dėl tikslaus normatyvų įvedimo grafiko, gamintojams taikytinų baudų dydžių bei nuostatos 2020 m. įvesti itin ambicingą 95 g/km apribojimą, kurio neatitinka nei vienas dabartinis vidaus degimo variklį turintis automobilis.
Gruodis 12, 2008 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą