
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
ES įteisino automobilių saugumo radarus
Europos Komisija (EK) paskyrė dažnį automobilių saugumo radarams, kurie, kaip tikimasi, automobiliuose su atitinkama įranga įspės vairuotoją apie netoliese esančią kliūtį ir taip padės sumažinti avarijų skaičių. Š is EK nutarimas iki šių metų vidurio turės būti įtvirtintas ir ES šalių įstatymais. Manoma, kad teisės aktas padės sumažinti nedidelių apibrozdinimų aikštelėse ir avarijų, kuomet vienas automobilis atsitrenkia į kito galą, skaičių.
Automobilyje sumontuotas nedideliu spinduliu veikiantis radaras aptinka 20 m atstumu esančias kliūtis ir apie tai įspėja vairuotoją. Radarų veikimo dažnį reglamentuojančio teisės akto priėmimu itin rūpinosi „DaimlerChrysler“. Bendrovės atstovai teigė, kad ši technologija pirmiausia bus panaudota būtent „DaimlerChrysler“ automobiliuose.
JAV analogiškas dažnis buvo paskirtas dar 2002 m.
Sausis 20, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą