
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Eksporto rinkos vaidina svarbų vaidmenį „Chrysler“ grupės plėtros planuose
„Chrysler“ grupės vadovas Dieteris Zetsche tikisi, kad sėkminga veikla už JAV ribų gali padėti įgyvendinti tikslą iki kito dešimtmečio pradžios pardavimus padidinti 1 mln. vnt. Anot D.Zetsche, apie 200-300 tūkst. vnt. papildomų pardavimų galėtų būti pasiekti užsienio rinkose.
Nors D.Zetsche patvirtino, kad priešdvejus metus užsibrėžtas ambicingas tikslas padidinti pasaulinius automobilių pardavimus 1 mln. vnt. išlieka „Chrysler“ grupės darbotvarkėje, tačiau kol kas nuveikta dar nedaug. 2002 m., kurie imami kaip atskaitos taškas, „Chrysler“ grupė pardavė 2,69 mln. automobilių, o pernai – 2,74 mln. vnt. 2004 m. užsienyje „Chrysler“ pardavė tik apie 165 tūkst. automobilių.
Pernai buvo pristatyti devyni nauji ar atnaujinti modeliai, šiemet numatomi šeši, o 2006 m. – dešimt.
Sausis 27, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą