
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
EK paskyrė 49,5 mln. eurų baudą “PSA/Peugeot-Citroen”
Europos Komisija (EK) Prancūzijos automobilių gamintojui “PSA/Peugeot-Citroen” už konkurencijos taisyklių pažeidimus ribojant automobilių eksportą išvienos šalies į kitą paskyrė 49,5 mln. eurų (170,9 mln. Lt) baudą.
Pasak EK, “Peugeot” kliudė naujų automobilių išvežimui išOlandijos, kur jie yra pigesni nei kitose šalyse, ir taip trukdė ES gyventojams pasinaudoti bendros rinkos privalumais. Praeitų metų liepą Prancūzijos gamintojui kaltinimus pareiškusi EK teigia, kad 1997-2003 m. “Peugeot” smarkiai varžė mažmeninę automobilių prekybą. Už konkurenciją atsakinga EK komisarė Neelie Kroes tvirtina, kad šis sprendimas turėtų parodyti EK ryžtą panaikinti įvairiausias bendrovių daromas kliūtis, kurios kenkia vartotojams.
“Peugeot” atstovas teigė, kad gamintojas susipažino su EK sprendimu ir apgailestauja, kad nebuvo atsižvelgta į bendrovės pateiktus argumentus. Pasak atstovo spaudai, EK kaltina gamintoją sukūrus tokią dilerių finansavimo sistemą, kuri ribojo automobilių išvežimą išOlandijos. “Peugeot” teisinasi, kad ištiesų šia sistema buvo siekiama padidinti užimamą Olandijos rinkos dalį, o ne trukdyti automobilių eksportui. Gamintojo atstovas spaudai teigia, kad Olandijoje “Peugeot” automobilius galėjo užsisakyti ir kitų valstybių gyventojai.
“Peugeot” pranešė svarstantis galimybę apskųsti EK sprendimą. Praeitą mėnesį Europos Aukščiausiasis Teismas ženkliai – nuo 72 mln. eurų (249 mln. Lt) iki 9,8 mln. eurų (33,8 mln. Lt) – sumažino “DaimlerChrysler” už konkurencijos taisyklių pažeidimus skirtą baudą. N.Kroes teigė, kad EK neskųs šio teismo sprendimo, tačiau pateikė apeliaciją dėl pralaimėtos bylos prieš”Volkswagen”.
N.Kroes tvirtina, kad “Peugeot atvejis kitoks nei “DaimlerChrysler” ar “Volkswagen”, nes apima nepriklausomus dilerius. Pasak komisarės, EK gauna daug nusiskundimų dėl dilerių laisvę ribojančios gamintojų veiklos.
Š ių metų spalio 1 d. buvo panaikinti dilerių veiklos teritorijos apribojimai, tad dabar jie gali atidaryti salonus bet kurioje ES vietoje.
Spalis 13, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą