
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
E.Cordesas siekia pertvarkyti „Mercedes Car Group“
Spalio mėnesį pradėjęs eiti „Mercedes Car Group“ vadovo pareigas Eckhardas Cordesas iškėlė sau uždavinį per metus išspręsti šios grupės esmines problemas. Jis neatmetė galimybės, kad norint pasiekti tikslą, teks atleisti dalį darbuotojų.
2004 m. ketvirtąjį ketvirtį „Mercedes“ grupės, į kurią įeina „Mercedes-Benz“, „Smart“ ir „Maybach“ markės, veiklos pelnas sumažėjo beveik milijardu dolerių (2,622 mlrd. Lt) iki vos 27,3 mln. dolerių (71,6 mlrd. Lt). Š is nuosmukis paskatino E.Cordesą pradėti taip vadinamą CORE taupymo programą, kurios tikslas yra sumažinti kaštus, padidinti pajamas ir pagerinti darbo kokybę. Pagal CORE planą, iki 2007 m. grupės pelnas turėtų išaugti 3,98 mlrd. dolerių (10,44 mlrd. Lt).
Aukšto rango „Mercedes“ grupės inžinierius teigė, kad sudėtingiausias E.Cordeso uždavinys yra pertvarkyti grupę nemažinant darbuotojų skaičiaus.
Pakeitęs ankstesnį vadovą Juergeną Hubertą, E.Cordesas didelį dėmesį skiria „Mercedes-Benz“ automobilių kokybės problemoms spręsti. Jo vizija yra labiau konsoliduota, kompaktiškesnė grupė su siauresne veiklos sritimi ir geresne kokybe.
Tuo tarpu jo pirmtakas J.Hubertas vidutinio dydžio prestižinę markę išplėtė į nemažą grupę su daugybe nišinių modelių ir netgi naujų markių.
Iki 2014 m. „DaimlerChrysler“ automobilių architektūrų skaičius turėtų sumažėti nuo 21 iki 16, o vienai architektūrai tenkantis modelių skaičius turėtų išaugti nuo 2,3 iki 3,5.
Per penkerius vadovavimo mėnesius E.Cordesas nuveikė gan nemažai:
- „¢ Padidino garantiniam ir pogarantiniam „Mercedes-Benz“ automobilių remontui skiriamas lėšas; bankų apskaičiavimu, šis žingsnis bendrovei atsieis apie 331,5 mln. dolerių (871,7 mln. Lt);
„¢ Atšaukė „McLaren-Mercedes“ superautomobilių gamos plėtimą;
„¢ Įšaldė „Smart ForMore“ visureigio kūrimo ir gamybos programą bei apsvarstė, ar verta „Smart“ markę pristatyti JAV rinkai;
„¢ Išpagrindų peržiūrėjo „Smart“ verslo modelį;
„¢ Mažiausiai metams atidėjo naujojo B klasės „Mercedes-Benz“ debiutą JAV.
„DaimlerChrysler“ vadovas Juergenas Schremppas „Mercedes“ grupės problemas aiškina nepalankiais valiutų kursais, modelių gamos pasikeitimais ir dideliais naujų modelių paleidimo kaštais, „Smart“ problemomis bei su „Mercedes-Benz“ kokybe susijusiomis papildomomis išlaidomis.
Nors E.Cordesas yra žinomas kaip teoretikas, tačiau jo kolegos tiki, kad jam pakaks ryžto susidoroti su „Mercedes-Benz“ kokybės problemomis.
E.Cordesas mano, kad, norint susigrąžinti gerą vardą, reikia skirti lėšų ir anksčiau parduotų automobilių remontui.
Kovas 8, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą