
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
D.Zetsche pakeis J.Schremppą „DaimlerChrysler“ vadovo poste
„DaimlerChrysler“ vadovo poste 60 m. sulaukusį Juergeną Schremppą nuo kitų metų pradžios pakeis dabartinis „Chrysler“ grupės vadovas Dieteris Zetsche. Gamintojo atstovas spaudai tvirtino, kad pasitaręs su stebėtojų taryba J.Schremppas pats nusprendė pasitraukti. J.Schremppas tikino neketinantis siekti posto „DaimlerChrysler“ stebėtojų taryboje ir atsisakė komentuoti, kas panoro jo atsistatydinimo. Pagal kontraktą, J.Schremppas turėjo dar dvejus metus vadovauti „DaimlerChrysler“.
D.Zetsche pasirašė susitarimą, pagal kurį jis penkeriems metams taps „DaimlerChrysler“ vadovu. „Chrysler“ grupės vadovo postas atiteks gamybos vadovui Tomui LaSordai, o jo vietą užims „Chrysler“ tyrimų ir diegimo skyriaus vadovas Ericas Ridenouras.
D.Zetsche paskyrimas buvo gan netikėtas, nes realiausiu kandidatu buvo laikomas ilgametis J.Schremppo pagalbininkas „Mercedes“ grupės vadovas Eckhardas Cordesas, kuriam pavyko sutvarkyti komercinių automobilių gamybos padalinį.
D.Zetsche šansais ilgainiui tapti „DaimlerChrysler“ vadovu buvo suabejota praeitais metais, kuomet jis paprieštaravo J.Schremppo ketinimams gelbėti sunkumų kamuojamą „Mitsubishi Motors“.
J.Schremppas „DaimlerChrysler“ vadovauja nuo 1995 m. Įsigydamas „Chrysler“ ir investuodamas į „Mitsubishi“ jis siekė sukurti didžiausią pasaulyje automobilių gamintoją, tačiau tai skaudžiai atsiliepė pelnui, o pagrindiniam „Mercedes“ padaliniui buvo skiriama nepakankamai dėmesio. Vis dėlto J.Schremppui iki šiol pavykdavo išsaugoti postą, nes jį rėmė profsąjungos bei „Deutsche Bank“, kuris valdo 10,4% „DaimlerChrysler“ akcijų.
Paskelbus apie J.Schremppo pasitraukimą smarkiai išaugo „DaimlerChrysler“ akcijų kursas, tačiau analitikai nemano, kad dėl to kas nors išesmės pasikeis.
Nepaisant „Smart“ restruktūrizacijai skirtų 311 mln. eurų (1,074 mln. Lt), antrąjį šių metų ketvirtį „Mercedes“ grupės veiklos pelnas sudarė 12 mln. eurų (41 mln. Lt). „Chrysler“ grupė JAV įsivėlė į kainų karus su „General Motors“ bei „Ford“, tačiau jos veiklos pelnas padidėjo 4% iki 544 mln. eurų (1,878 mln. Lt).
„DaimlerChrysler“ tikisi, kad atmetus „Smart“ restruktūrizacijos kaštus šiemet veiklos pelnas šiek tiek išaugs.
Rugpjūtis 1, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą