
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Dileriai ir remontininkai siekia atidėti veiklos teritorijos straipsnio įsigaliojimą
Europos automobilių dilerių ir remonto bendrovių asociacija CECRA siekia atidėti veiklos teritorijos straipsnio įsigaliojimą, kuris dileriams leis prekiauti ne tik gamintojo nurodytoje teritorijoje, bet visoje ES erdvėje.
Veiklos teritorijos straipsnis turėtų įsigalioti šių metų spalio 1 d., tačiau CECRA lobistai siekia paveikti Briuselio biurokratus, kad šio teisės akto įsigaliojimas būtų nukeltas. Anot CECRA prezidento Juergeno Creutzigo, teisės aktas turėtų įsigalioti tik po to, kai paaiškės ES užsakytos Europos automobilių mažmeninės rinkos studijos rezultatai.
Š is tyrimas turėtų parodyti, kaip ES sekasi mažinti gamintojų įtaką dileriams ir remonto bendrovėms. ES nori pagerinti konkurencijos sąlygas ir sumažinti kainas vartotojams.
Anot J.Creutzigo, ES tyrimo rezultatai šiemet veikiausiai dar nepaaiškės, tokiu atveju veiklos teritorijos straipsnis įsigaliotų priešrezultatų paskelbimą. „Automotive News Europe“ kongrese J.Creutzigas retoriškai klausė, kas atsitiktų, jei paaiškėtų, kad naujasis teisės aktas pakenks 80% dilerių.
Š iuo metu Europos automobilių gamintojams taikoma išimtis – jie gali nepaklusti bendroms ES prekybos taisyklėms. Š i išimtis bus visiškai panaikinta 2010 m. gegužės 31 d. CECRA siekia, kad automobilių verslas išskirtinėmis sąlygomis galėtų veikti ir po 2010 m.
Pasak J.Creutzigo, kai kurie gamintojai trukdo liberalizavimui nustatydami brangiai atsieinančius aukštus standartus atstovybėms ir nesuteikdami remonto bendrovėms būtinos techninės informacijos.
Gegužė 12, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą