
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Didžioji Britanija tikisi rinkos prieaugio dėl subsidijų taikymo
Didžiosios Britanijos dileriai tikisi, kad gegužės pabaigoje pradėta vykdyti naujų automobilių pirkimo skatinimo programa atgaivins rinką. Pagal šią programą seną automobilį atiduodantys perdirbti ir vietoje jo naują transporto priemonę perkantys britai gali gauti 2 tūkst. svarų sterlingų (8 tūkst. Lt) paramą. Pusę šios sumos skiria šalies vyriausybė, o kitą pusę – automobilių gamintojai ir dileriai. Britanijos vyriausybė programai skyrė 300 mln. svarų sterlingų (1,2 mlrd. Lt), tad lėšų pakaks net 300 tūkst. naujų automobilių pirkėjų.
„Ford of Europe“ padalinio pardavimų ir rinkodaros skyriaus vadovas Ingvaras Sviggumas mano, kad ši programa Britanijoje leis papildomai parduoti 150-200 tūkst. automobilių. Jis pastebėjo, kad vos tik paskelbus apie šią programą dar iki jos įsigaliojimo „Ford“ Didžiojoje Britanijoje gavo 1,400 užsakymų. Š alies automobilių pramonės asociacija SMMT taip pat praneša apie pardavimų augimą dėl šios skatinimo programos. SMMT vadovas Paulas Everittas pabrėžia, kad rinka pozityviai sureagavo tik paskelbus apie šią paramą naujų automobilių pirkėjams, o gamintojai ir pardavėjai yra įsitikinę, kad tai leis gauti daugiau užsakymų. Anot P.Everitto, ši programa gražino pirkėjus į salonus.
Didžiosios Britanijos dileriai laukia pardavimų pagyvėjimo
Panašios programos leido pagerinti Vokietijos rinkos rezultatus ir stabilizuoti pardavimus Prancūzijoje bei Italijoje. Analogišką pirkimo skatinimo programą jau vykdo ir Ispanija. Tiesa, I.Sviggumas pastebėjo, kad toli gražu ne visi į „Ford“ salonus užsukantys pirkėjai naudojasi šia programa.
Ekonomikos nuosmukis skaudžiai smogė Didžiosios Britanijos rinkai: ACEA duomenimis, per pirmus penkis šių metų mėnesius registravimas čia smuko beveik 28% iki 749 tūkst. vnt. Tuo tarpu Vokietijoje, kur pirkimo skatinimo programa pradėta vykdyti anksčiau, sausio-gegužės mėnesiais registravimas išaugo 23%. Didžiosios Britanijos automobilių pardavėjų asociacijos vadovė Sue Robinson tikina, kad dileriai laukia šios programos sukelto pirkėjų antplūdžio, tačiau kiti analitikai nėra įsitikinę, kad programa taip smarkiai padidins pardavimus. Buckinghamo universiteto automobilių pramonės valdymo profesorius Peteris Cooke,as tvirtina, kad programa padės gamintojams išsivalyti sandėlius, tačiau jis nemano, kad tai leis papildomai parduoti net 300 tūkst. automobilių. Anot profesoriaus, dabar pirkėjų nuotaikos yra labai prastos, o automobilis yra vienas išmažiausiai būtinų pirkinių.
Liepa 16, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą