
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
“DaimlerChrysler” pardavė visas “Mitsubishi Motors” akcijas
Visai neseniai “DaimlerChrysler” nusprendė atsisakyti nesėkmingos investicijos į “Mitsubishi Motors” ir turėtus 12,42% šio gamintojo akcijų pardavė investiciniam bankui “Goldman Sachs”, kuris vos po poros dienų didžiąją dalį perpardavė neįvardytam pirkėjui, sau pasilikdamas vos 1,04% akcijų. Anksčiau “DaimlerChrysler” žadėjo pasilaikyti turimas “Mitsubishi” akcijas.
“DaimlerChrysler” pranešė, kad pardavus akcijas gautos lėšos turėtų padidinti finansines pajamas maždaug 500 mln. eurų (1,726 mln. Lt). Prieškeletą metų investuodamas į “Mitsubishi” “DaimlerChrysler” tikėjosi sukurti pasauline automobilių gamybos imperiją. Apie “DaimlerChrysler” valdomų “Mitsubishi” akcijų likimą buvo aktyviai spėliojama nuo praeitų metų balandžio, kuomet šis Vokietijos gamintojas atsisakė suteikti pagalbą sunkumų kamuojamai “Mitsubishi”.
“DaimlerChrysler” su “Mitsubishi” bendradarbiauja iki šiol – šie gamintojai kartu kuria variklius ir naudoja tas pačias platformas. Partneriai teigė, kad “DaimlerChrysler” sprendimas parduoti akcijas nepaveiks jų bendradarbiavimo.
Analitikai teigiamai vertina tokį “DaimlerChrysler” sprendimą. “Landesbank Rheinland-Pfalz” analitikas Michaelis Punzetas mano, jog “DaimlerChrysler” “Mitsubishi” akcijas pardavė tinkamu metu. Anot jo, gautomis lėšomis bus galima kompensuoti “Mercedes” grupės darbuotojų skaičiaus mažinimo programą. “Mercedes” grupė Vokietijoje ketina atleisti apie 8,5 tūkst. darbuotojų, o tai atsieis apie 950 mln. eurų (3,280 mln. Lt). “Morgan Stanley” tikina, kad gautas lėšas būtų galima skirti “Smart” restruktūrizacijai, naujų modelių kūrimui ar tiesiog pelningiau investuoti.
“Mitsubishi Motors” neseniai pranešė apie mažesnius nei planuota tarpinius nuostolius, tačiau 2006 m. kovą pasibaigsiančiais apskaitiniais metais vis tiek veikiausiai dirbs nuostolingai. Š iam gamintojui tai bus jau treti nuostolingi metai išeilės.
“DaimlerChrysler” pardavus akcijas, vieninteliu strateginiu “Mitsubishi Motors” investuotoju liko kitos “Mitsubishi” grupės bendrovės: “Mitsubishi Heavy Industries”, “Mitsubishi Corp.” ir “Bank of Tokyo-Mitsubishi”. Š ios trys bendrovės kartu valdo 31,6% “Mitsubishi Motors” akcijų.
Lapkritis 22, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą